Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de proxectos educativos de centro | Código | 652512209 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Perspectiva e definición do proxecto educativo de centro | Estrutura e características do curriculum nos distintos niveis do sistema educativo. Significado das políticas de comprensividade. A descentralización e o control do curriculum. |
Finalidades do proxecto educativo de centro | Compoñentes do proxecto educativo de centro |
Proceso de elaboración do proxecto educativo de centro | Deseño dun proxecto curricular de centro: Compoñentes. Implicacións para os proxectos curriculares de aula. O deseño como toma de decisións contextualizadas. |
Implementación do proxecto educativo de centro | A reflexibilidade e a acción crítica en educación. A Investigación-Acción baseadana instituición escolar e o seguimento dos proxectos curriculares de centro |
O proxecto educativo de centro e o cambio sostible: promovendo a democracia, a xustiza e a inclusividade | A programación, a implementación e a avaliación dun proxecto educativo como actividade reflexiva e crítica, e como estratexia para a renovación pedagóxica |