Toda avaliación non ten sentido se non nos preguntamos e respondemos á pregunta: que queremos conseguir. Son moitos vos instrumentos que podemos utilizar para obter datos para a avaliación e por elo é necesario ter coñecemento do amplo abano de posibilidades. Un bo profesional será aquel que saiba optar, en cada circunstancia, polas técnicas e instrumentos que mellor se adapten á situación. Por iso, é necesario afondar no coñecemento e no dominio das distintas ferramentas que temos á nosa disposición. Así nesta materia se irá analizando as principais técnicas e instrumentos de avaliación que poden ser aplicadas para a avaliación de programas e servizos educativos e socioeducativos, indicando as súas características fundamentais, as vantaxes e inconvenientes que presentan e as circunstancias ou momentos máis adeucados para poñelas en práctica.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías