Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | A interdisciplinariedade en contexto | Código | 652513203 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Coñecer as bases teóricas do traballo interdisciplinar e identificar os seus centros de interese en contextos escolares e non escolares. |
A2 | Identificar e analizar criticamente propostas interdisciplinares no ámbito educativo. |
A8 | Ser capaz de defender e argumentar de forma oral e escrita o traballo de investigación e/ou innovación realizado, utilizando, de ser o caso, recursos audiovisuais de apoio. |
B1 | Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B8 | Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
B9 | Traballar de forma colaborativa. |
B10 | Capacidade de organización e planificación en ámbitos educativos disciplinares e interdisciplinares. |
B14 | Incorporar as TIC no proceso de investigación e a xestión da información, a análise de datos e a difusión e comunicación de resultados |
B15 | Ter capacidade para actualizar os coñecementos, as metodoloxías e as estratexias na práctica docente. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |