Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Educación matemática | Código | 652G01014 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1. FUNDAMENTOS DA EDUCACIÓN MATEMÁTICA EN EDUCACIÓN INFANTIL. PRINCIPIOS METODOLÓXICOS PARA A APRENDIZAXE MATEMÁTICA | A construcción do coñecemento matemático O proceso de ensino/aprendizaxe das matemáticas elementais Etapas do acto didáctico Principios da aprendizaxe e ideas sobre metodoloxía didáctica para o ensino da matemática Materiais e recursos Plan de actividades |
TEMA 2. A LINGUAXE MATEMÁTICA. DESENVOLVEMENTO DO PENSAMENTO LÓXICO E MATEMÁTICO | A linguaxe matemática Simbolización notacional Desenvolvemento do pensamento lóxico-matemático Xogos de lóxica Materiais lóxicos |
TEMA 3. A CONSTRUCCIÓN DOS PRIMEIROS COÑECEMENTOS NUMÉRICOS | Sobre o concepto de número Os sistemas de numeración Proceso didáctico para a adquisición do concepto de número. Fundamentos lóxicos, matemáticos e bases psicopedagóxicas Operacións aritméticas e algoritmos |
TEMA 4. ESPAZO E XEOMETRÍA EN EDUCACIÓN INFANTIL | O neno e as matemáticas do espazo A evolución do pensamento espacial Relacións espaciais |
TEMA 5. A MEDIDA EN EDUCACIÓN INFANTIL | Noción de medida A construcción da noción de magnitude Desenvolvemento das medidas de lonxitude, masa, capacidade, tempo |