Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Alteracións de base conxénita | Código | 652G04013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer a orixe e evolución da linguaxe, así como a consideración desta como resultado dunha conduta fixada evolutivamente. | A6 |
C3 C6 C8 |
|
Estudar a lateralización das funcións cerebrais. Coñecer a utilidade do estudo de lesións no coñecemento da topografía cerebral dos procesos da linguaxe. | A1 |
||
Coñecer algunhas técnicas da determinacion das alteracións conxénitas da linguaxe. | A1 |
||
Coñecer as etapas do desenvolvemento embrionario e a relación das mesmas co risco a que se produzan malformacións. | A10 A26 A32 |
||
Coñecer o modo de información xenética e os tipos de produtos que as células poden utilizar relacionados coas funcións cognitivas. | A6 |
||
Coñecer a orixe e os trastornos da linguaxe de orixe conxénito, tanto de tipo exóxeno como os orixinados por alteracións xénicas puntuais e alteracións cromosómicas. | A26 |
||
Coñecer as alteracións que se producen na linguaxe como consecuencia de alteracións de tipo neuroxenético, por parálise cerebral e por deficiencia mental. | A26 |
||
Coñecer os principais trastornos da linguaxe e a fala con base conxénita | A26 |
||
Dominar a linguaxe científica da disciplina e comunicarse de maneira efectiva. | B12 |
||
Saber expresarse en público | B17 |