Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Solución de problemas Véxase o exposto no apartado de Sesión magistral. 3
Traballos tutelados Unha vez entregado o traballo dentro do prazo fixado, a cualificación provisional, á espera da corrección do traballo, será de N 2max/2. Posteriormente, tralo seu corrección e en función da adecuación do mesmo aos obxectivos marcados no enunciado suscitado e da ejecución do mesmo, o profesor cualificará o traballo cun número de puntos de cualificación N2 de 0 a N 2max. Esta cualificación é inapelable.
A non realización do traballo, unha vez aceptado por parte do alumno, a cancelación do traballo polo profesor durante a súa realización ou a súa entrega fóra de prazo, non dan dereito á obtención de ningún punto de avaliación, pero tampouco supoñerá ningún tipo de sanción para o alumno, nin desconto de ningún tipo no resto de puntos de cualificación que poida obter o alumno.
12
Sesión maxistral Valorarase a asistencia regular ás clases da asignatura (incluíndo as clases dedicadas á solución de problemas). A asistencia só se valorará cando supoña unha porcentaxe maior ou igual que o 80% do número de controis de asistencia realizados. puntos de cualificación asignados N3. Puntuación máxima N3max puntos. Os alumnos que poidan xustificar documentalmente o seu imposibilidad de asistir ás clases (a criterio do profesor da asignatura), poderán obter unha puntuación equivalente a esta mediante a realización dun traballo voluntario baixo as normas de traballos complementarios que se explican no correspondente apartado da guía académica.

5
Proba obxectiva A1 A2 A3 C1 O mecanismo de corrección dos exames de desenvolvemento escrito é o seguinte. Inicialmente o alumno conta en cada exercicio co número de puntos máximo asignado a ese exercicio Pi,max. Por cada erro cometido ou apartado non resolto do exercicio iranse descontando puntos do exercicio en función dos cálculos non realizados e da gravidade dos erros, ou de en que medida os erros simplifiquen o modo de resolución do exercicio, tamén se poderán descontar puntos pola falta de orde ou legibilidad na resolución do exercicio, podéndose chegar a un mínimo de puntos de 0 en cada exercicio. Obtense así un número inicial de puntos en cada exercicio Pi.
Para determinar o número de puntos de cualificación N1 tómanse en consideración, ademais dos puntos obtidos en cada exercicio do exame escrito, un conxunto de condicións adicionais que poden referirse, por exemplo, ao número mínimo de exercicios de cada tipo en que o número inicial de puntos debe ser maior do número de puntos necesarios para aprobar o exercicio Pi,aprob, ou ao número mínimo de prácticas que é necesario realizar, etc. O número máximo de puntos de cualificación do exame, en caso de non cumprirse algunha destas condicións denomínase NS.
En concreto, sexa Ppi o número previo de puntos de exame obtidos inicialmente no exercicio i trala corrección do exame e Q o número de actividades complementarias da asignatura levadas a cabo durante o curso. O número total de puntos de cualificación N1 obtidos no exame e os puntos definitivos asignados Pi a cada exercicio calcúlanse mediante as seguintes fórmulas:
FÓRMULA 2
M=(N1max/Pmax)*Suma{1,NE}(Ppi)
FÓRMULA 3
Si CAA (Condición Adicional A )=Non entón
Si M<NS entón N1=M
Si non
Para i en {1,2,..., NE}: Pi=(NS/M)*Ppi;
N1=NS+QT;
Si non
Para i en {1,2,..., NE}: Pi=Ppi;
N1=M+QT;;

FÓRMULA 4
Condición Adicional A: (función lóxica CAA: valor Si ou Non)
Para i en {1, 2, …, Q}:
Si realizouse a actividade complementaria i entón qi=1, si non qi=0;;
QR=Suma{1,Q}(qi)
Para i en {1, 2, 3, …, NE}:
Si Compensación=Non entón
Si P i>=Pi,aprob entón di=1, si non di=0;
Si non
di=Pi/Pi,max;;
CA =Suma{1,NA }(di)
CB=Suma{NA +1,NA +NB}(di)
Si Compensación=Non entón
CA1=(CA =>int(NA /2)+1).
CA2=(CB>=int(NB/2)+1);
Si non
CA1=(CA =>NA /4+1/2).
CA2=(CB>=NB/4);
CA3=(QR>=Qmin)
Si (CA3) entón
QT=0
si non
QT=QR-Qmin;
NS=NS12
Si ((N2>0) e (CA1) e (CA2)) entón NS=NS3;
CAA=CA1 e CA2 e CA3

O mecanismo de corrección dos exames tipo test é o seguinte. Ás preguntas respondidas correctamente asígnanselles Pi=Pi,max puntos de exame. Sexa fi a probabilidade de acertar ao azar unha pregunta. Ás preguntas respondidas incorrectamente asígnanselles Pi=-(fi*Pi,max) puntos de exame, si a resposta non está xustificada (considérase respondida ao azar) e P i=0 puntos de exame si a resposta está xustificada, aínda que sexa erróneamente. Ás preguntas non respondidas non se lles asignan puntos de exame.
Nos exames tipo test, ademais das follas de enunciados e as de respostas, o alumno entregará as follas en que realizou os cálculos. Durante a revisión do exame, as preguntas respondidas de modo incorrecto, cuxa resposta atopar xustificada nas follas de cálculos, poden obter unha valoración en puntos de exame, en todo caso non superior a Pi,max, en función do tipo e número de erros realizados durante os cálculos, así como da xustificación que o alumno expoña para os erros cometidos. Os alumnos que non acudan á revisión de exame nas datas establecidas para iso, renuncian expresamente aos puntos que puidesen haberlles correspondido en caso de revisar as follas de cálculos entregadas.
O número total de puntos de cualificación N1 obtidos no exame e os puntos definitivos asignados a cada exercicio calcúlanse mediante as seguintes fórmulas:

FÓRMULA 5
M=(N1max/Pmax)*Suma{1,NE}(Ppi)
FÓRMULA 6
Si CAB(Condición Adicional B)=Non entón
Si M<NS entón N1=M
Si non
Para i en {1,2,..., NE}: Pi=(NS/M)*Ppi;
N1=NS+QT;;
Si non
Para i en {1,2,..., NE}: Pi=Ppi;
N1=M+QT;;

FÓRMULA 7
Condición Adicional B: (función lóxica CAB: valor Si ou Non)
Para i en {1, 2, …, Q}
Si realizouse a actividade complementaria i entón qi=1, si non qi=0;
QR=Suma{1,Q}(qi)
NS=NS12
Si (N2>0) entón NS=NS3;
CAB=(QR>=Qmin)
Si (CAB) entón
QT=0
si non
QT=QR-Qmin;
O parámetro “Compensación” das condiciones adicionalé pode modificarse trala revisión dos exames a criterio discrecional do profesor, sempre que ao facelo non baixe a cualificación de ningún dos alumnos que se obtería aplicando esa condición.
80
 
Observacións avaliación
<table cellpadding="0" cellspacing="0" width="678">
<colgroup><tbody><tr>
<td height="18" valign="TOP" width="678">
<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2"><b>Consideración das
porcentaxes de cualificación</b></font></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2">As
porcentaxes de cualificación indicados na táboa deste apartado
teñen únicamente carácter orientativo, e inclúense na táboa
por esixencia da aplicación informática. As porcentaxes reais
finais de cada unha das actividades de avaliación son variables e
dedúcense da aplicación dos procedementos de cualificación
explicados nesta guía docente, dado que a participación en
varias das actividades evaluables é de carácter voluntario, o
que implica que nalgúns casos entrarían no cómputo da
porcentaxe de cualificación da actividade correspondente e
noutros non, así como o feito de que a asistencia a clase compute
únicamente, cando os puntos de cualificación sen a súa
consideración non chegan á cantidade esixida para a superación
da asignatura. Debido a este feito, estas porcentaxes non se
corresponden coas marxes establecidas na memoria verificada da
titulación, que non permiten ter en conta a complejidad do
cálculo da cualificación do procedemento que aquí se emprega,
sendo por outra banda a normativa de avaliación da Universidade,
á que trata de axustarse esta guía docente, de aprobación moito
máis recente que a referida memoria da titulación.</font></font></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2"><b>Cálculo da cualificación
global da asignatura</b></font></p>
<p class="western" lang="de-DE"><font size="2">A
cualificación da asignatura, de acordo co R.D. 1125/2003 de 5 de
setembro (B.Ou.E. do 18.9.2003) vén expresada segundo unha escala
numérica de 0 a 10, con expresión dun decimal, de acordo coa
seguinte táboa:</font></p>

<dl><dl><dl><dl><dd>
<table cellpadding="4" cellspacing="0" width="341">
<colgroup><col width="145">
<tbody><tr valign="TOP">
<td width="145">
<p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">0-4,9</font></font></p>
</td>
<td width="178">
<p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Suspenso
(SS)</font></font></p>
</td>
</tr>
<tr valign="TOP">
<td width="145">
<p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">5,0-6,9</font></font></p>
</td>
<td width="178">
<p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Aprobado
(AP)</font></font></p>
</td>
</tr>
<tr valign="TOP">
<td width="145">
<p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">7,0-8,9</font></font></p>
</td>
<td width="178">
<p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Notable
(NT)</font></font></p>
</td>
</tr>
<tr valign="TOP">
<td width="145">
<p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">9,0-10</font></font></p>
</td>
<td width="178">
<p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Sobresaliente
(SB)</font></font></p>
</td>
</tr>
</tbody></table>
</dd></dl></dl></dl></dl>

<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2">Obtense sumando o número
total de puntos de cualificación obtidos ao longo do curso nas
distintas probas de avaliación <i>N</i>
e
multiplicándoo por (10/<i>N</i><sub>max</sub>)</font></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2">As probas que poden realizarse
ao longo do curso para obter puntos son as seguintes:</font></p>
  1. <p class="western" lang="de-DE">
    <font size="2">Calquera dos exames escritos
    das convocatorias oficiais. Puntos de cualificación asignados:
    <i>N</i><sub>1</sub>. Puntuación máxima <i>N</i><sub>1max
    </sub>puntos.</font></p>
  2. <p class="western" lang="de-DE">
    <font size="2">Traballos voluntarios
    relacionados coa asignatura ou con temas do Área de Coñecemento
    de Ingeniería Eléctrica. Puntos de cualificación asignados:
    <i>N</i><sub>2</sub>. Puntuación máxima <i>N</i><sub>2max</sub>
    puntos. </font>
    </p>
  3. <p class="western" lang="de-DE">
    <font color="#b80047"><font size="2"><font color="#000000">Asistencia
    regular ás clases de pizarra da asignatura. A asistencia só se
    valorará cando supoña unha porcentaxe maior ou igual que o 80%
    do número de controis de asistencia realizados. Puntos de
    cualificación asignados </font><font color="#000000"><i>N</i></font><font color="#000000"><sub>3</sub></font><font color="#000000">.
    Puntuación máxima </font><font color="#000000"><i>N</i></font><font color="#000000"><sub>3max</sub></font><font color="#000000">
    puntos. Os alumnos que poidan xustificar documentalmente o seu
    imposibilidad de asistir ás clases de pizarra (a criterio do
    profesor da asignatura), poderán obter unha puntuación
    equivalente a esta mediante a realización dun traballo
    voluntario</font> <font color="#000000">baixo as normas de
    traballos complementarios que se explican no correspondente
    apartado da guía académica.</font></font></font></p>
  4. <p class="western" lang="de-DE">
    <font color="#008000"><font size="2"><font face="Verdana, sans-serif">A
    participación activa nas actividades complementarias, que
    poderán realizarse ou non ao longo do curso, en función da
    disponibilidad material,</font>
    <font face="Verdana, sans-serif">presupuestaria
    e temporal, así como a participación en Programas de
    Actividades Extracurriculares con Recoñecemento Académico
    Potestativo, organizadas ou coordinadas polo Área de Ingeniería
    Eléctrica. Puntos de cualificación asignados:</font>
    <font face="Verdana, sans-serif"><i>N</i></font><sub><font face="Verdana, sans-serif">4</font></sub><font face="Verdana, sans-serif">.
    Puntuación máxima</font> <i>N</i><sub>4max</sub> puntos.
    Estes puntos computaranse únicamente cando o número de puntos
    de cualificación sen a súa consideración, e sen ter en conta
    os posibles puntos adicionais por asistencia ás clases da
    asignatura, sexa igual ou superior a <sub>N 4min</sub>.</font></font></p>

<p class="western" lang="de-DE"><font size="2">O
número total de puntos de cualificación das probas de
avaliación, <i>N</i>,
calcúlase segundo: </font>
</p>

<p class="western" lang="de-DE"><font size="2">FÓRMULA
8</font></p>
<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Si
<i>N</i><sub>1</sub>+<i>N</i><sub>2</sub>&lt;<i>N</i><sub>4min</sub>
entón</font></font></font></p>
<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2"><i>N</i><sub>PR</sub>=
<i>N</i><sub>1</sub>+<i>N</i><sub>2</sub></font></font></font></p>
<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">si
non</font></font></font></p>
<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2"><i>N</i><sub>PR</sub>=
<i>N</i><sub>1</sub>+<i>N</i><sub>2</sub>+<i>N</i><sub>4</sub>;</font></font></font></p>
<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Si
<i>N</i><sub>PR </sub>&gt;= <i>N</i><sub>max</sub>/2 entón</font></font></font></p>
<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2"><i>N</i>=
<i>mínimo</i>{<i>N</i><sub>max</sub>, <i>N</i><sub>PR</sub>}</font></font></font></p>
<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">si
non</font></font></font></p>
<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Si
<i>N</i><sub>PR</sub>+<i>N</i><sub>3</sub> &gt;= <i>N</i><sub>max</sub>/2
entón <i>N</i>=<i>N</i><sub>max</sub>/2</font></font></font></p>
<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">si
non <i>N</i>= <i>N</i><sub>PR</sub>;;</font></font></font></p>

<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2"><b>Consideración especial das
prácticas para asignaturas de plans de estudo extinguidos.</b></font></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Para
os alumnos matriculados en asignaturas de plans de estudo
extinguidos ou no seu último curso de impartición, considerarase
que teñen realizadas todas as prácticas da asignatura si xa
realizasen as prácticas nalgún curso anterior e existise
constancia diso nas listas de prácticas gardadas. En caso de non
cumprirse algunha destas condicións será preciso chegar a un
acordo individual entre cada alumno e o profesor responsable da
asignatura. Este acordo pode incluír a realización dun exame de
prácticas ou de traballos alternativos.</font></font></p>
<p class="western" lang="de-DE"><br /></p>
<p class="western" lang="de-DE"><font size="2"><b>Mención
específica da segunda oportunidade:</b></font></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2">O
procedemento de cualificación das probas de avaliación de
segunda oportunidade para as asignaturas das titulaciones de grado
é exactamente o mesmo que para as da primeira oportunidade. Con
todo é posible que o coeficiente <i>S</i>
que
se utiliza nas constantes de cualificación, cambie na segunda
oportunidade, si previamente á data de revisión de exames
publicáronse novos resultados das enquisas de avaliación do
profesorado, a partir das cales calcúlase este parámetro.</font></font></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2">Ademais
faise fincapé específicamente en que os traballos tutelados
voluntarios só poden realizarse durante o periodo establecido en
cada cuatrimestre e en ningún caso entre as datas comprendidas
entre a finalización do periodo de clases e o comezo do periodo
de avaliación da segunda oportunidade. A este efecto convén
resaltar que o procedemento de cualificación permite obter a
totalidade dos puntos de cualificación dispoñibles, a partir da
realización da proba obxectiva, sen a realización de traballos
adicionais.</font></font></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2"><b>Valores das constantes de
cualificación</b></font></p>

<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2">FÓRMULA
9</font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font size="2"><i>N</i><sub>max</sub>=100</font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font size="2"><i>N</i><sub>1max</sub>=100</font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font size="2"><i>N</i><sub>2max</sub>=12*<i>S</i></font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font size="2"><i>N</i><sub>3max</sub>=8*<i>S</i></font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font size="2"><i>N</i><sub>4max</sub>=20*<i>S</i></font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font size="2"><i>N</i><sub><i>4min</i></sub><i>=</i>40</font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font size="2"><i>S</i><sub>min</sub>=0,3</font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font size="2"><i>P</i><sub>i,aprob</sub>=<i>P</i><sub>i,max</sub>/2</font></p>
<p class="western" lang="de-DE"><br /></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2">Onde <i>S</i> é un parámetro
de valor comprendido entre 0 e 1.</font></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2">O valor do parámetro S
determínase como segue. O primeiro ano en que se imparte unha
titulación o parámetro S ten o valor 1. Os anos seguintes o
parámetro S calcúlase da seguinte forma:</font></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2">Sexa <i>D</i><sub><i>max</i></sub>
a máxima puntuación posible que pode obter un profesor nunha
asignatura nas enquisas de avaliación que realizan os alumnos,
naqueles puntos que sexan relevantes para a acreditación do
profesorado (na actualidade o punto 24:”Globalmente estou
satisfeito co profesor desta materia”), e sexa <i>D</i> a
puntuación obtida polo profesor da asignatura nas últimas
enquisas con resultados dispoñibles. Entón :</font></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2">FÓRMULA 10</font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2">Si
<i>D</i>&lt;=<i>D</i><sub>max</sub>/2 : <i>S</i>=S<sub>min</sub></font></font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2">Si
<i>D</i>&gt;<i>D</i><sub>max</sub>/2 : <i>S</i>=S<sub>min</sub>+(1-S<sub>min</sub>)*(2<i>D/D</i><sub>max</sub>-1)</font></font></p>

<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2">Xustificación
do cálculo do parámetro S: A preparación, tutorización,
control e corrección dos traballos voluntarios, así como o
control individualizado de asistencias, e a organización de
actividades complementarias, supón unha carga adicional de
traballo e dedicación para o profesor que ten únicamente sentido
cando o alumnado recoñécea e valóraa. Por esta razón,
utilízase o parámetro S no sistema de cualificación. Desta
forma introdúcese unha realimentación no sistema de
cualificación que fai que estes mecanismos adicionais de
avaliación adquiran un peso na cualificación final que sexa
función da satisfacción do alumno co sistema de avaliación
utilizado. Idealmente, este parámetro debería afectar aos
alumnos que evalúan o sistema en cada curso académico. Con todo,
o marco temporal no que se realizan as enquisas, se evalúan e
publícanse os resultados pode facer que isto non sexa posible en
todas as avaliacións do curso académico, polos que os alumnos
dun curso veríanse afectados, na primeira ou na segunda
oportunidade, polas cualificacións dadas polos alumnos do curso
anterior. Este non é un procedemento ideal, pero é o único
viable ata a data.</font></font></p>

<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font size="2">Convén ademais ter en conta
que, mentres que o profesorado evalúa aos alumnos de xeito
obxectivo, e estes gozan dun conxunto de dereitos de control e
reclamación das cualificacións, podendo en todo momento estar
informado de quen e como lles evalúa, o profesor nesta
universidade, é evaluado mediante unha pregunta nunha enquisa
anónima, de forma completamente subjetiva e sen que existan
parámetros obxectivos de avaliación, así como sen que poida
saberse quen evalúa e como, de maneira que se puidesen ejercitar
por parte do profesorado os dereitos de control e reclamación que
debería ter nunha cuestión tan importante. Coa utilización
deste coeficiente de cualificación fáiselle consciente ao alumno
de que mediante a súa avaliación do desempeño do profesor
inflúe nun xeito directo e objetivable no traballo do mesmo.</font></p>

<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font size="2">FÓRMULA 11</font></p>
<p class="western" lang="de-DE">
<font size="2"><font color="#008000">Para as</font>
<font color="#008000"><i>Condición A dicionalé A e B</i></font>:</font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2">Si
produciuse algunha ausencia xustificada documentalmente, e así
recoñecida polo profesor, a algunha das actividades
complementarias:</font></font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2"><i>Q</i><sub>min</sub>=90*(<i>Q
</i>-(número de ausencias xustificadas en actividades
complementarias))/100</font></font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2">En caso
contrario</font></font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2"><i>Q</i><sub>min</sub>=70*<i>Q/100</i></font></font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2">O valor
de <sub>Q min</sub> redondéase ao número enteiro máis próximo,
en caso de haber 2 números enteiros igual de próximos,
considérase o máis elevado.</font></font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2"><i>N</i><sub>S12</sub>=50</font></font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2"><i>N</i><sub>S3</sub>=60</font></font></p>
<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font color="#008000"><font size="2"><i>Compensación=Non</i></font></font></p>

<p class="western" align="LEFT" lang="de-DE">
<font size="2"><b>Redondeo</b></font></p>
<p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE">
<font size="2"><font color="#000000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Os
cálculos dos puntos de cualificación obtidos realízanse con
todas as cifras decimales que permita o programa de cálculo
empregado. A cualificación final obtida redondéase e exprésase
cunha única cifra decimal. Así por exemplo, unha cualificación
de 4,92 equivale a 4,9 e é suspenso, mentres que unha
cualificación a partir de 4,95 equivale a 5 e é aprobado.</font></font></font></font>
</p>

</td>
</tr>
</tbody></table>