Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Análise Económico das Organizacións | Código | 611G01032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de resposta múltiple | A2 A3 A4 A7 A8 B1 B5 B6 B7 B8 B9 C5 | Realizarase na data oficial fixada pola FEE (nas dúas oportunidades de exame: Xaneiro e Xullo) Nesta proba, esixirase unha calificación mínima de 4/10 para aprobar a asignatura. |
60 |
Traballos tutelados | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C4 C5 C6 C7 C8 | Esta metodoloxía engloba todo o traballo práctico que os profesores consideren relevante para a aprendizaxe do alumnado. As veces, dende a propia aula, os profesores farán estas propostas de traballo práctico que se resolverán in situ, non sempre, o alumno poderá acceder a elas con antelación. Por elo, a asistencia ós grupos interactivos é moi recomendable. Outras prácticas colgaranse en moodle, establecendo datas de entrega/defensa. Os profesores podrán propoñer a realización dun traballo académico que xunto coa súa exposición, libere os alumnos da realización da proba de resposta múltiple, acadando deste xeito o 100% da cualificación final (condicionado ao cumprimento da evaluación continua). O traballo solo podrá realizarse o longo do período docente, nas datas ofertadas polo profesor. |
40 |
Sesión maxistral | A3 A4 | A evaluación desta metodoloxía levarase a cabo na proba de resposta múltiple. | 0 |
Observacións avaliación | |||
É de aplicación a normativa de evaluación, revisión e reclamación das calificacions dos estudos de grado e mestrado universitario, da UDC (19/12/13, modificada polo Consello de Goberno de 29 de xaneiro de 2015):
A guía GADU dende o noso punto de vista, e máis cando falamos de economía, debe ser unha guía aberta ós cambios que acontezan ó longo do curso que temos por diante. En ningún caso debe entenderse coma un contrato co alumno. As GADU, deben ter a flexibilidade necesaria para que os profesores podan adaptalas a todo tipo de circunstancias: persoais (enfermidade,...); sociais (explicación/discusión sobre acontecementos recentes que o profesor considere relevantes para os seus alumnos,..); necesidades do propio alumnado,... |