Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Gramática comparada: a lingua española e a lingua de signos española | Código | 613436010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | O alumnado coñecerá e será capaz de aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística. |
A2 | O alumnado coñecerá as correntes actuais da lingüística. |
A3 | O alumnado coñecerá as correntes actuais da lingüística aplicada. |
A4 | O alumnado será capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos á práctica. |
A5 | O alumnado adquirirá habilidades necesarias para analizar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación. |
A6 | O alumnado dominará aspectos teóricos e prácticos da investigación gramatical. |
A9 | O alumnado dominará aspectos teóricos e prácticos relacionados coa investigación en lingua de signos. |
A12 | O alumnado coñecerá e valorará a diversidade lingüística e cultural. |
B1 | O alumnado desenvolverá habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntese, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador. |
B2 | O alumnado será capaz de integrar coñecementos de campos de estudo diversos. |
B5 | O alumnado adquirirá capacidade para concibir e deseñar proxectos de investigación con rigor académico. |
B6 | O alumnado desenvolverá habilidades de xestión da información para propósitos académicos e de investigación (identificación e acceso a bibliografía, utilización apropiada de recursos e equipamentos, utilización de tecnoloxía para rexistrar datos, manexo de bases de datos, etc.). |
B7 | O alumnado adquirirá capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B8 | O alumnado será capaz de comunicar oralmente e por escrito con claridade os coñecementos teóricos e aplicados do campo de estudo tanto a audiencias expertas como non expertas. |