Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Bilingüismo e didáctica comparada das linguas romances | Código | 613436015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Familiarizar ó alumno cos principais problemas teóricos do eido do bilingüismo. | AI8 AI10 AI11 AI12 AI14 |
BI2 BI5 |
|
Capacitar ó alumno para comprender lecturas de dificultade básica e media neste campo. | AI14 |
BI1 BI3 |
|
Diferenciar con claridade entre os 'tipos de problemas' e os 'tipos de solucións' que principalmente desde a psicolingüística e a sociolingüística se teñen artellado para explicar os moi diversos fenómenos englobados baixo 'bilingüismo'. | AI3 AI14 |
BI1 BI2 |
|
Ser quen de repensar as ferramentas descritivas propias do paradigma monolingüe dominante na lingüística xeral. | AI12 AI14 |
BI1 BI4 |
|
Familiarizarse cos feitos de fala bilingüe no noso contorno comunicativo inmediato, así coma sistematizar a nosa propia reflexión intuitiva sobre estes fenómenos. | AI5 AI10 AI11 AI12 |
BI5 BI6 |
|
Coñecer os programas existentes na didáctica plurilingüe e comparada das linguas romances. | AI8 |
BI4 |