Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Planificación e xestión de plans de turismo. O papel das organizacións públicas e privadas | Código | 615488006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Ao comezo de cada tema identificaranse os principais obxectivos que se pretenden alcanzar, a secuencia lóxica que se seguirá na exposición de contidos, os coñecementos previos recomendables para facilitar o proceso de aprendizaxe e a bibliografía específica. |
Análise de fontes documentais | A partir do temario da materia, facilitarase material audiovisual ou bibliográfico que sirva de referencia para desenvolver algunhas cuestións básicas que o alumno deberá resolver para entregar o profesor |
Obradoiro | Nas clases prácticas, baixo a supervisión do profesor e empregando as metodoloxías antes mencionadas (lecturas, análise de fontes documentais, discusións...) o alumno deberá realizar unha serie de exercicios prácticos. |
Estudo de casos | Un dos obxectivos da materia é a elaboración dunha análise crítica dunha proposta de política económica, concretamente dos plans de longo prazo formulados para España (2020) utilizando para iso a metodoloxía e conceptos explicados na materia. Con respecto ao estudo dos temas de carácter xurídico acompañarase da análise de casos prácticos relativos á interpretación de normas que nalgúns casos haberá de ser a través de comentarios de xurisprudencia así como redacción de documentos propios do procedemento administrativo aplicado ao ámbito turístico. |
Presentación oral | Ao longo do curso realizásense presentacións orais que teñen por obxecto valorar os coñecementos adquiridos polo alumno, favorecer a maduración do coñecemento e resolver as potenciais dúbidas que xorden tanto a nivel teórico como práctico. |
Sesión maxistral | Cada semana en horario presencial explicaranse os coñecementos básicos da materia, empregando para iso como apoio tanto medios audiovisuais coma fontes documentais. Nestas sesións será necesaria a participación activa do alumnado para facilitar o proceso de ensino-aprendizaxe. |