Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía urbana e ordeamento do territorio | Código | 615G01306 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Proba de resposta breve | En cada tema realizase un breve control que permite medir o nivel de capacitación do alumnado |
Sesión maxistral | Cada un dos temas será exposto inicialmente en clase polo profesor. O alumnado contará previamente con material escrito pra acudir a sesión maxistral co tema lido. Ademais da exposición xeral do tema, na sesión insístese nos conceptos que, da avalición das probas de resposta breve, tirase a conclusión de que é precisa unha especial atención por parte do alumnado. |
Lecturas | A principio de curso e referido a cada tema, facilitaranse lecturas e documentos que constituirán o material de traballo da materia |
Discusión dirixida | Todos os temas requiren dunha análise crítico por parte dos/as alumnos/as. Estas realizaranse na aula, en clase, e sobre parámetros previamente marcados como orientativos |
Traballos tutelados | É imprescindible (obrigatorio) a realización dun trataballo temático (tema a elixir polo alumnado a partir dunhas propostas elaborados polo profesor). Dito traballo ten unha extensión máxima de 15 páxinas e un formato preestablecido e explicado en clase (estrutura habitual de paxinación, indice, introducción, .. conclusións, bibliografía) |
Simulación | Trátase de emular como interaccionan os distintos axentes intervintes na reproducción do mercado do solo (promotores, constructores, técnicos, administraciones, bancos, aforradores, compradores, ...). O xogo de rol está xa deseñado polo profesor e cada alumna/o deberá desempeñar un papel e facer o exercicio que se dicta para cada actor |
Estudo de casos | Trátase dunha saída ou dun caso traísdo a aula ou laboratorio, que será analizado en profundidade, coa axuda das ferramentas pertinentes de cada caso ou, mesmo, de profesioais que expliquen as intervencións |
Proba obxectiva | O elemento fundamental de avaliación virá definido por unha proba obxectiva, a modo de exame final. |