Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía da actividade física e do deporte | Código | 620G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | B7 C6 | EXAMEN FINAL DE CUATRIMESTRE. VALOR DO EXAMEN: * 6 puntos sobre 10 TIPOS DE PREGUNTAS: Consta de tres partes. Coa calificación de cada unha se fai a media para a nota final (sempre que cada unha das partes esté aprobada). * Proba de resposta múltiple. Consta de un test de 20-25 preguntas. Cada pregunta vale 1 punto, e de cada 3 preguntas mal se desconta 1 punto. Hay que respostar correctamente á metade das preguntas para acadar o aprobado nesta parte. * Proba de V-F: o criterio de corrección é acertos menos erros. Para aprobar esta parte hai que respostar correctamente á metade das preguntas. * Proba de preguntas abertas: non se desconta si as respostas son incorrectas, pero se valora a calidade da redacción e a claridade de ideas. Para aprobar esta parte hai que acadar a metade da puntuación total desta parte. |
60 |
Obradoiro | A2 A1 A3 A7 B5 B12 B15 B19 C4 C7 | O obradoiro refírese ás PRACTICAS DE AULA e os EXAMENES PARCIAIS. Lembrase ós alumnos que na planificación da asignatura, para estas actividades se considera necesario invertir aprox. 90 horas non presenciais/traballo autónomo do alumno 1.-PRÁCTICAS: * VALOR DAS PRÁCTICAS: 2 puntos dos 10 puntos cos que se califica a materia. Se cuñan as practicas que o alumno trae feitas da casa. Como excepción, se pode facer algunha na aula e ser cuñada. * O OBXECTIVO: a precisión na resposta. Non se trata de escribir moito, se trata de buscar a mellor resposta no menor espacio posible. As prácticas sirven para traballar os conceptos da materia e para saber aplicar esos conceptos o traballo do profesional da E.F. * EXTENSIÓN: Unha carilla de folio é o espacio máximo que deberá ocupar unha práctica, pero para algunhas será suficiente media carilla. Pode haber algunha que precisará de maior espacio, se indicará na aula. * RELACIÓN DE PRÁCTICAS: O alumno debe saber facer todas as prácticas que están indicadas no apartado 5. "Metodoloxías" pois serán posibles preguntas do examen final e tamen dos exames parciais. * AS PRACTICAS SE RECOLLEN A FINAL DE CURSO E SE CONTABILIZAN AS QUE ESTÁN CUÑADAS: - O alumno debe facelas na casa, como entrenameno para os examenes parciais e para o examen final do cuatrimestre. - Na clase de grupo reducido o alumno debe preguntar as dúbidas. - As "Titorías da asignatura" se planifican especialmente para resolver as dúbidas das "Prácticas", aínda que tamen as dos contidos. 2.-EXAMENES PARCIAIS * Vanse facer examenes-parciais de cada bloque temático, no que tamen se incluien preguntas sobre as prácticas que corresponda, co obxectivo de saber si o alumno é capaz de aplicar os conceptos á realidade profesional. * O alumno que teña todos os examenes parciais aprobados terá 2 puntos dos 10 puntos sobre os que se califica a asignatura. * Os examenes parciais con calificación de notable ou sobresaínte: por cada un se engadirá 0,25 para redondear a nota final do cuatrimestre. * As calificacións dos exámenes parciais se comunican na aula, no día que se traballa cos grupos pequenos co obxectivo de coñecer os alumnos e coñecer tanto os que podan ter dificultades como os que non as teñen. Posteriormente as calificacións se suben a moddle. * Despois de cada examen se fará una titoría colectiva, na hora marcada no horario oficial, para responder as preguntas do examen en voz alta e resolver dúbidas. Tal como indica a normativa académica, non hai obriga de ensinar os parciais a todo o alumnado. Ademáis dos argumentos legais están as razóns de xestión do tempo: si se fan 4 exámenes a 100 alumnos é inviable dar a opción de ensinar 400 exámenes en 4 meses. * De todas formas, como sempre se fixo, os alumnos con máis dificultades na materia para aprobar serán atendidos en titoría individual no despacho da profesora, sempre que o suspenso debido ás dificultades personais do alumno e non a: non vir a clase, non elaborar os propios apuntes, non estudiar o suficiente, etc. OBXECTIVOS XERAIS das PRÁCTICAS E EXAMENES PARCIAIS: * Que o alumno comence a comprender e a estudar o contido da materia dende os primeiros días de clase. * Ser capaz de facer reflexións e elaboracións conceptuais propias a partir dos contidos. Non se trata de memorizar para facer os examenes. Non se trata de copiar o que aparece nos materiais da asignatura para elaborar respostas para as prácticas. * Traballar a síntesis e a elaboración propia nas respostas das prácticas, de cara ao examen parcial e final. * Ser capaz de aplicar os coñecementos ó traballo do profesional da E.F. |
40 |
Observacións avaliación | |||
1.- AVALIACIÓN DA ASIGNATURA: REALIZASE SOBRE 10 PUNTOS. O EXAMEN FINAL VALE 6 PUNTOS, OS EXAMENES PARCIAIS VALEN 2 PUNTOS E AS PRACTICAS DE AULA VALEN 2 PUNTOS
***EXAMENES PARCIAIS:VALEN 2 PUNTOS -SI O ALUMNO TEN APROBADOS O 100% DOS EXAMENES REALIZADOS CONSEGUE OS 2 PUNTOS. -SI TEN APROBADOS MENOS EXAMENES CONSEGUE A PUNTUACIÓN PROPORCIONAL. -O ALUMNO QUE NON FAGA OS EXAMENES PARCIAIS OU QUE NON OS TEÑA APROBADOS PERDE OS 2 PUNTOS DO TOTAL DE 10. -OS EXAMENES PARCIAIS SE REVISAN NA TITORIA COLECTIVA: CADA ALUMNO RESPONDE A UNHA PREGUNTA,`PERO NON SE ENTREGAN OS EXAMENES A CADA ALUMNO ***PRACTICAS DE AULA: VALEN 2 PUNTOS - O ALUMNADO DEBE TRAER A PRACTICA FEITA, E SI TEN DÚBIDAS DEBE TRAELAS ANOTADAS PARA PREGUNTAR. - NON SE ACEPTAN PRACTICAS SIN FACER DECINDO QUE NON SE SABE COMO FACELAS. ***A PROBA MIXTA-EXAMEN FINAL CUATRIMESTRE:TEN UN VALOR DE 6 PUNTOS - AÍNDA QUE UN ALUMNO APROBE O EXAMEN PODE NON APROBAR A ASIGNATURA SI NON TEN OS PUNTOS DOS EXAMENES PARCIAIS APROBADOS (2 PUNTOS)E DAS PRÁCTICAS DE AULA (2 PUNTOS. - PARA APROBAR O EXAMEN É NECESARIO TER APROBADAS AS TRES PARTES DO EXAMEN. Con algunha parte do examen suspensa non se fará media para poñer a nota final. - SI O ALUMNADO ESTÁ SUSPENSO DEBE REPETIR TODO O EXAMEN, AS TRES PARTES. NON SE GARDAN AS PARTES QUE TEÑA APROBADAS. 2.- TRABALLOS VOLUNTARIOS. - Experiencia de Aprendizaxe e Servizo: Participación na mesa informativa sobre "Xénero, feminismo, violencia e deporte" que se colocará nos IES de Oleiros que o desexen nas datas próximas ao 25 de novembro (Día Internacional para a eliminación da violencia contra a muller) e o 8 de marzo (Día da Muller traballadora). Obxectivo: falar co alumnado e profesorado que se achegue e repartir frases para aclarar conceptos. - Os sonidos do deporte": grabar o sonido dun entrenamento, dunha actividade nun gimnasio, nas gradas dun partido, etc. A calificación do traballo fará media coa nota acadada no examen final+prácticas+parciais. 3.- OS ALUMNOS SUSPENSOS DO CURSO 2014-2015 PERO QUE TEÑAN PUNTUACIÓN DE PRACTICAS E EXAMENES PARCIAIS SE LLES GARDAN AS PUNTUACIÓNS PARA O CURSO 2015-2016, E SÓ DEBEN FACER O EXAMEN FINAL DE CUATRIMESTRE. 4.-INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO SUSPENSO, - OS QUE NON TEÑEN APROBADAS AS 3 PARTES DO EXAMEN FINAL. A calificación que lles aparecerá na acta será a puntuación máis baixa acadada na parte do examen suspensa, dado que esa parte é a que determina o suspenso. - OS QUE TEÑEN O EXAMEN APROBADO PERO NON APROBAN POR NON TER PRACTICAS NIN EXAMENES PARCIAIS: Dado que o examen vale 6 puntos se traduce a nota acadada no examen a esa puntuación. 5.-CALIFICACIÓN DE XUÑO E XULLO Si un alumno está suspenso en unha das oportunidades, xuño, e en xullo ten NP no seu expediente constará como SUSPENSO. |