Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | FISIOTERAPIA NAS DISCAPACIDADES NEUROLÓXICAS E DA VEXEZ | Código | 651G01021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A7 A11 A12 A15 A17 A18 A19 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. | 10 |
Prácticas de laboratorio | A3 A4 A5 A6 A15 A18 A19 | Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. | 5 |
Lecturas | A17 C1 | Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. | 5 |
Recensión bilbiográfica | A16 C8 | A recensión bibliográfica supón un proceso de lectura crítica dun libro, dun artigo, dunha tese ou dunha comunicación a un congreso. Como tal proceso comprende a lectura da obra, a análise do seu contido e unha crítica e valoración da mesma en relación á literatura existente sobre o tema. Unha recensión non supón un resumo da obra, nin unha mera análise do contido, pois o que lle outorga sentido e dimensión académica científica é a crítica que merece a xuízo do autor da recensión, en relación a outras obras coñecidas do mesmo ámbito ou en relación a súa propia experiencia. | 5 |
Proba práctica | A3 A4 A5 A6 A18 | Utilizase para a avaliación dos contenidos analizados durante as practicas de laboratorio. | 25 |
Proba de resposta múltiple | A3 | Proba obxectiva que consiste en formular unha cuestión en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta, e varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionan posibles solucións, das que só unha delas é válida. | 50 |
Observacións avaliación | |||
La prueba teorica representa el 50% de la evaluación. La prueba práctica el 30%. La evaluación continuada el 20%, incluye lecturas, recensión bibliográfica y estudio de casos. Para aprobar la asignatura tienen que superar cada una de las unidades temáticas con una nota del 50% sobre el total de cada apartado, la nota final resultara de la media de las 3 unidades temáticas. El aprobado de cada unidad temática se mantiene hasta la 2ª convocatoria del mismo curso. |