Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Metodoloxía de investigación educativa: os estudos de caso | Código | 652439001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
A natureza da investigación e as funcións do investigador nos estudos de caso. | Clarificación conceptual e metodolóxica da investigación educativa. Funcións do investigador en educación. |
Características e tipoloxías dos estudos de caso | Tipoloxías dos estudos de caso según o contido. Tipoloxías dos estudos de caso según o propósito Tipoloxías dos estudos de caso según o deseño de investigación. Tipoloxías dos estudos de caso según os criterios de muestreo. Tipoloxías dos estudos de caso según a unidade de análise. |
Proceso e fases nos deseños de investigación cualitativa nos estudos de caso. | 1. Fase preparatoria. 1.1. Etapa reflexiva 1.2. Etapa de deseño 2. Traballo de campo 2.1. Acceso ao campo. 2.2 Recollida de datos 3. Fase analítica 4. Fase informativa |
Técnicas de recollida de datos no estudo de caso: entrevista, observación e diario. | Os diarios, posibilidades e limitacións. Entrevista: características, tipoloxías, deseño, realización e codificación. Observación: definición, tipoloxías, deseño e codificación. |
Análise e interpretación de datos. | Xeneralización Validez Fiabilidade Confirmabilidade |
Redacción e difusión do informe de investigación. | Tipoloxía dos informes de investigación. Devolución da investigación aos participantes. |