Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Política, cultura, educación e xustiza curricular en sociedades democráticas | Código | 652439013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Ciudadanía, institucións escolares, diversidade, xustiza social e curricular. | - Sociedade informacional, poder e educación. - Neoliberalismo e transformación da educación en ben de consumo. - A construción das persoalidades neoliberais nos sistemas educativos. - Neoconservadurismo, control do pensamento e da información nos centros de ensino. - Os ataques e propostas sobre o sistema educativo. - Profesorado, movimentos sociais e traballo escolar. |
O curriculum como selección da cultura nas actuais sociedades abertas e multiculturais. | - A finalidade dos conteúdos escolares. - Contidos culturais nas instituicións escolares nun mundo global e solidário. - Problemas da distribución desigual: recoñecimento, redistribuición e participación. - "Ecoloxía de saberes" versus mercantilización do coñecimento. |
Da pedagoxía da comprensión à pedagoxía da intervención. | - A Xustiza social e a Xustiza curricular. - Posibilidades e dificuldades no traballo escolar antidiscriminador: un curriculum optimista. - A opacidade do futuro e a resposta desde os sistemas educativos. |
Axentes sociales, familias e a sua implicación nas institucións escolares. | - O ensino en sociedades educadoras. - Sociedade e participación nas institucións escolares democráticas. |