Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación avaliativa en programas e servizos educativos | Código | 652439016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
A1. Ser capaz de aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa Innovación, orientación e avaliación educativa. A5. Ser capaz de demostrar unha comprensión sistemática dos procesos de innovación, orientación e avaliación educativa e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados coa mesma. A14. Utilizar de maneira creativa as novas tecnoloxías para optimizar os procesos de ensino-aprendizaxe e orientación profesional, e deseñar sistemas para educación con base en Internet. A20. Proporcionar unha preparación científica de vangarda en innovación, orientación e avaliación que permita avanzar na converxencia integrada entre políticas de innovación, estratexias de avaliación e planes de orientación. | AI1 AI5 AI13 AI19 |
||
B1. Capacidade de análise e síntese. B3. Traballar de forma autónoma e con iniciativa. B4. Traballar de forma colaborativa. B5. Capacidade de organización e planificación. B7. Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como investigador. B8. Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. | BI1 BI3 BI4 BI5 BI7 BI8 |
||
C3. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C4. Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. C7. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | CM3 CM4 CM7 |