Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Política e lexislación socioeducativa | Código | 652511207 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Estamateria está deseñada para que o alumnado poida coñecer a estructura da administración educativa, tanto no plano estatal como autonómico, así como os órganos de deción política relacionados con ambas administracións e os conceptos básicos sobre a lexislación educativa actual sobre os que se rexen.o alumnado | BM2 |
||
A6 Dominar o marco lexislativo que regula o funcionamento das diversas institucións e adoptar un marco teórico de referencia que ampare os criterios de selección dos diferentes instrumentos e estratexias de diagnóstico, intervención e avaliación. | AP6 |
||
Deseñar, implementar e avaliar prácticas educativas, programas e servizos que dean resposta ás necesidades das persoas, organizacións e colectivos específicos, promovendo a presenza, participación e éxito de todo o alumnado en contornos educativos e sociolaborais. | AP2 |
||
Redactar, presentar, defender informes e outros documentos básicos que contribúan a unha óptima comunicación en contextos multidisciplinares | BM12 |
||
Aprender a aprender | BM1 BM2 |
||
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e escrita | BM9 |
||
Traballar de forma colaborativa | BM11 |
||
Comprender a necesidade de incorporar o enfoque de xénero e deseñar propostas de orientación profesional que integren esta dimensión | BM8 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma | AP11 |
BM12 |
CM1 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común | CM1 CM4 CM6 CM7 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse | AP8 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida | BM3 |