Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento | Código | 652511213 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Factores e características do desenvolvemento humán: implicacións actuais e contemporáneas: principais rasgos diferenciais do desenvolvemento humán 2. Concepto e niveis de explicación dos Trastornos do Desenvolvemento, caracteroloxía, factores desencadeantes, tipoloxía e investigacións contemporáneas así como clasificación internacional. 3. A investigación actual e principais hipótesis de traballo acerca da casuística e afectación nas persoas con Trastornos do Desenvolvemento 4. O nivel de explicación psicolóxica dos Trastornos do Desenvolvemento. Tipos de caracteríticas dos trastornos, niveis de incidencia e casuística 5. A intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento: Paradigmas e Principios contemporáneos |
1.1 Flexibilidade e organización da información. 1.2. Neuroplasticidade do cerebro humán 1.3. Funcionalidade e sentido na construcción de coñecemento 1.4. O social e o cultural do desenvolvemento humán 1.5. A modificabilidade cognitiva 2.1. Historia dos trastornos do desenvolvemento 2.2. Caracteroloxía 2.3. Factores e niveis de explicación actual 2.4. Clasificación e caracteristicas diferenciais 2.5. O estado da investigación actual Características diferenciais dos trastornos do DesenvolvementoNiveis de análise en canto á sua explicación 3.1. Causas comúns e factores implícitos 3.2. Explicacións e hipótesis de investigación 3.3. Analise diferencial dos Trastornos 3.4. Modelos e teorías explicativas 3.5. Un factor común explicativo 4. 1. Teoría da Mente 4.2. A intersubxectividade 4.3. A coherencia central 4.4. A función executiva 4.5. Acerca dunha hipótese de traballo na explicacións dos Trastornos do Desenvolvemento. 4.6. Tipoloxía e clasificación dos Trastornos do Desenvolvemento. 5.1. Atención e intervención psicopedagóxica: concepto e definición 5.2. o princpio de normalización 5.3. paradigma de apoios e paradigma de coidados 5.4. A calidade de vida e a vida autodeterminada 5.5. Concepción actual da discapacidade intelectual |