Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento | Código | 652511213 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Prácticas a través de TIC | Exporanse e visualizaranse casos públicos de coñecemento xeral co obxeto de proceder á sua avaliación e práctica analizando mediante observación directa e categorizada |
Estudo de casos | Exporanse informes ficticios sobre casos o mais achegados á realidade pretendendo a súa análise, avaliación e intervención en propostas |
Proba de ensaio | Realizarase un seguemento do traballo de clase que se entregará unha vez finalizado o curso cun informe por parte do alumno/a acerca da sua aprendizaxe, seguemento e análise da información |
Aprendizaxe colaborativa | Será fundamental aprender a colaborar así como as prácticas de debate e análise conxunta co obxeto de procurar a aprendizaxe colaborativa |
Esquemas | Mediane informes científicos procurarase a utilización de prácticas profesionais e rigurosas así como a elaboración e entrenamento destes informes en forma de esquemas de traballo e acción |
Proba obxectiva | Será realizada sobre os contidos manexados da asignatura e procurará o traballo de reflexión e centramento da información |
Actividades iniciais | Co obxeto de procurar a aprendizaxe da empatía e o pilar de ética neste entorno procurarase unha análise persoal de cada caso así como o achegamento á realidade da teoría da mente |