Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento | Código | 652511213 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A4 A5 A6 A7 A8 A14 B4 B10 | procurarase facer unha análise de cada caso así como unha proposta de millora tanto a nivel persoal como profesional e investigador | 5 |
Proba de ensaio | A9 A11 B5 | Tratarase de desenvolver un caso ou tema por escrito seguindo as pautas de rigor dos ensaios científicos gardando as pautas da escritura e desenvolvéndoo de forma que responda aos seguintes criterios: Dominio e precisión conceptual e terminolóxica, rigor científico, sistematicidade e claridade expositiva e adecuación da resposta que serán explicitado na clase e colgados en moddle da asignatura | 25 |
Aprendizaxe colaborativa | A12 A15 | Analizarase e avaliarase a capacidade e interés de aprendizaxe conxunta, de traballo en grupo, de esforzo polo traballo coordinado e flexible asi como a aprendizaxe en conxunto | 15 |
Esquemas | A3 A4 A10 A13 B12 | Avaliarase a capacidade sintéctica de traballo, o seguemento, autoorganización e disciplina en canto ao rigor co que se plantexa o traballo individual e a disposición para elo | 15 |
Proba obxectiva | A3 A6 A9 A14 A16 | Formularase en función dunha exposición e proba de avaliación dos contidos, da sua estructura así como da adquisición, asimiliación e claridade dos contidos e a sua aplicación | 40 |
Observacións avaliación | |||