Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño e interpretación de probas diagnósticas | Código | 652511215 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Deseñar, implementar e avaliar prácticas educativas, programas e servizos que dean resposta ás necesidades das persoas, organizacións e colectivos específicos, promovendo a presenza, participación e éxito de todo o alumnado en contornos educativos e sociolaborais. | AP8 |
BM10 BM11 BM12 |
|
Desenvolver estratexias, técnicas e recursos para a prevención, detección e avaliación de necesidades específicas de atención educativa | AP6 |
||
Capacidade de creatividade e innovación | BM1 |
||
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e escrita | BM5 |
||
Traballar de forma colaborativa | BM7 |
||
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional | BM8 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse | CM6 |
||
Desenvolver estratexias, técnicas e recursos para a prevención, detección e avaliación de necesidades específicas de atención educativa | AP9 |
||
Redactar, presentar, defender informes e outros documentos básicos que contribúan a unha óptima comunicación en contextos multidisciplinares | AP11 |