Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de plans de formación | Código | 652511218 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Planificar programas, proxectos e servizos de intervención para a mellora dos membros da comunidade educativa, aplicables a diferentes contextos e grupo destinatario. | AP1 |
||
Deseñar, implementar e avaliar prácticas educativas, programas e servizos que dean resposta ás necesidades das persoas, organizacións e colectivos específicos, promovendo a presenza, participación e éxito de todo o alumnado en contornos educativos e sociolaborais. | AP8 |
||
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica psicopedagóxica | BM4 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse | CM6 |
||
Capacidade para coordinar, facilitar e impulsar a utilización de medios e recursos didácticos e multimedia favorecedores de atención á diversidade | AP4 |
||
Traballar de forma colaborativa | BM7 |
||
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional | BM8 |
||
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras | CM5 |
||
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. | BM9 |