Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de plans de formación | Código | 652511218 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Características, etapas e funcións da formación en distintos contextos. | Perspectivas de análisis da formación. Expectativas e motivacións cara á formación. Limitacións e problemas asociados á formación. |
Componentes dun modelo de formación. | Fundamentación, obxectivos, contidos, modalidades, recursos e avaliación. |
Modalidades e estratexias de formación | Técnicas formativas desde unha perspectiva tecnolóxica. Técnicas formativas desde unha perspectiva deliberativa. |
Planificación, seguimento e avaliación de programas e accións formativas. | Escenarios e ferramentas para o deseño da formación. Estratexias de implementación da formación. Formatos de avaliación e impacto da formación. |
Deseño da formación en líña | Fundamentos psicopedagóxicos para o deseño da formación en liña. Entornos virtuais de ensino-aprendizaxe. Modalidades de formación en líña: Moocs, PLE e outros sistemas de ecoloxías de aprendizaxe. |
Roles e tarefas do formador | O formador coma experto e coma asesor. A formación de formadores. Aprendizaxe e identidade profesional dos formadores. Roles e tarefas do formador en liña. |