Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación e innovación en didáctica das ciencias | Código | 652513209 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Plantexamentos teóricos sobre a ensinanza e aprendizaxe das Ciencias | 1. Finalidades da educación científicas nos niveis educativos elementales, tendencias actuais. 2.As competencias profesionais do docente de ciencias: Qué debe saber e saber facer o profesor. |
2. Corrientes de investigación en Didáctica de las Ciencias | 2.1 O pensamento do alumnado: concepcioóns alternativas, modelos mentáis, compoñentes afectivos. 2.2 O pensamento do profesorado: concepciones e crenzas sobre a Ciencia a a súa ensinanza, decisiones sobre qué/cómo ensinar/avaliar. A práctica de aula e a investigación-acción. |
3. A investigación e a innovación en contextos concretos del ámbito científico en educación infantil y Primaria | 3.1 A Investigación na aula de infantil e primaria. Características e exemplificacións 3.2 Diseño de propostas específicas. Elaboración de proxectos |