Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Ensino das ciencias da natureza | Código | 652G01019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
As Ciencias da Natureza no currículo desta etapa educativa |
Valor formativo das Ciencias da Natureza e a súa relación coa sostenibilidade do planeta. Análise dos contidos curriculares de ciencias da natureza. Tipos de contidos, criterios e propostas de secuenciación. |
O ensino das Ciencias da Natureza |
Que entendemos por ciencias da natureza? A importancia das Ciencias da Natureza nesta etapa educativa. Que tipo de coñecementos cómpre adquirir? |
Os procesos de aprendizaxe das Ciencias da natureza en educación infantil | Evolución histórica do coñecemento científico e as súas interrelacións coa tecnología e a sociedade. Desenvolvemento do pensamento científico dos escolares e de habilidades de indagación na aula. Dificultades de aprendizaxe. A metodoloxía científica. |
Recursos para o ensino-aprendizaxe das Ciencias. Tecnologías da información e a comunicación / Tecnoloxías da aprendizaxe e o coñecemento. | Desenvolvemento de experiencias para fomentar o interese, respecto e actuación a favor do medio natural. Uso e fundamento de diferentes tipos de recursos (laboratorio, museos científicos, tablets, PDIs, audiovisuais, saídas, etc.) Análise e deseño de propostas didácticas relativas ao medio natural, que inclúan as interaccións Ciencia-Técnoloxía-Sociedade e desenvolvemento sustentable. |