Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Educación matemática I | Código | 652G02008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Investigación (Proxecto de investigación) | A38 A39 A40 A41 A42 B1 B2 B3 B5 B9 B10 B11 B12 B15 B18 B19 B21 B22 B23 B24 B25 C1 C3 C4 C6 C7 C8 | Traballo en equipo sobre un tema de interese, en que se destacará o papel das matemáticas. Terase en conta a dificultade do tema elixido, a metodoloxía seguida na súa realización, a exposición dos resultados atopados e a argumentación das conclusións, entre outras cousas. |
15 |
Prácticas de laboratorio | A38 A39 A40 A41 A42 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B11 B12 B15 B18 B19 C1 C3 C6 C7 C8 | Terase en conta a participación, o interese mostrado, a realización razoada das tarefas,... | 10 |
Proba mixta | B2 B3 B4 B8 B9 C1 | Valorarase a exposición e argumentación realizada en cada unha das probas. | 40 |
Presentación oral | B3 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C3 | Valorarase a claridade, habilidade para presentar a información e a comunicación de resultados e conclusións. | 5 |
Foro virtual | A41 B3 B4 B5 B8 B9 B12 B15 B18 B19 B22 C1 C3 C4 C6 C7 | Cada estudante proporá un foro de debate, ao redor dunha noticia ou evento e participará en foros propostos por outros estudantes. | 3 |
Proba de resposta múltiple | A39 A42 B2 B4 | Ao finalizar cada tema establecerase un espazo curto de tempo (unhas 2 horas) nas que cada estudante se conectará á plataforma virtual para realizar o test. Unha vez iniciado o test disporá de 2 minutos para realizalo, sen posibilidade de repetilo. O calendario de realización deste test estará dispoñible ao comezo do curso. O test de cada un dos temas constará de 5 preguntas cada unha con tres opcións de resposta. Cada resposta correcta valerá dous puntos e cada resposta incorrecta restará un punto. |
20 |
Recensión bilbiográfica | A39 A42 B1 B3 B4 B9 B15 B18 C1 C4 | Cada estudante debe elixir un libro de lectura apropiado para un estudante de Educación Primaria e analizar o seu contido matemático e tamén propor actividades dobre este libro, para realizar na aula. | 7 |
Observacións avaliación | |||
|