Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Historia Social do Traballo | Código | 660G01039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro-Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Análise de fontes documentais | A1 A2 A12 A13 B2 B8 B9 C4 | Para facilitar a comprensión dos estudantes, discutirase na clase a interpretación e significado dos textos e demáis material documental seleccionado, por iso, valorarase a asistencia do alumno. | 15 |
Lecturas | A1 A2 A12 A13 B2 B8 B9 C4 C8 | Comentaráse en grupos reducidos cos estudantes, o contido das lecturas recomendadas para facilitar a súa asimilación | 15 |
Obradoiro | A12 A13 A14 A18 A19 A32 A33 B2 B4 B8 B9 C1 C3 C4 C6 C8 | Os estudantes, ben de forma individual ou en grupo (máximo de 3 alumnos) elixiran un tema (tras acordalo coa profesora) para o seu estudo en profundidade | 20 |
Presentación oral | A12 A13 B2 B8 B9 C4 C6 C8 | Os traballos deberánse expor na aula utilizando presentacións e deberán de intervir todos os integrantes dogrupo. | 20 |
Prácticas a través de TIC | A1 A2 A12 A13 B2 B8 B9 C4 C6 C8 | Realización de exercicios de clase, presentacións, búsqueda de información, interpretación de datos, etc. | 10 |
Proba de ensaio | A1 A12 A13 B2 B8 C4 | Proba na que se busca responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Utilízase para a avaliación diagnóstica, formativa e sumativa. Permite medir as habilidades que non poden avaliarse con probas obxectivas como a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de redacción e de orixinalidade do estudante; polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións | 20 |
Observacións avaliación | |||
O alumno podrá superar a asignatura de 2 formas: - OPCIÓN 1: a suma das notas obtidas nos seguintes apartados ha de superar os 5 puntos. - asistencia a clase: ata un máximo de 1 punto (sólo puntuable si se alcanza, como mínimo o 75 % ) - Traballos de clase ou comprobacións periódicas de coñecemento: serán puntuables (ata un máximo de 5 puntos) - Traballo de curso sobre o temario da asignatura, cuia exposición oral, na aula, é obrigatoria (ata un máximo de 4 puntos). - OPCIÓN 2: as notas obtidas nos seguintes apartados ha de superar os 5 puntos - Exame do temario da asignatura. Consistirá en 2 preguntas a elixir entre 3 propostas e unha de elas podrá ser de tipo práctico. (ata un máximo de 8 puntos) - Traballo de curso: sobre o temario da asignatura. O tema e estructura do mesmo se acordará, previamente, coa profesora.(Ata un máximo de 1 punto e 1 punto pola súa exposición na aula) |