Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Introdución ao Turismo | Código | 662G01009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Portafolios do alumno | A1 A2 A3 A4 A5 A7 A14 A27 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C6 C7 C8 | É unha carpeta ou arquivador ordenado por seccións, debidamente identificadas ou etiquetadas, que contén os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno nun período de tempo, cos comentarios e cualificacións asignadas polo profesor, o que lle permite visualizar o progreso do alumno. O portafolios ou carpeta inclúe todo o que fai o alumno, como: apuntes ou notas de clases, traballos de investigación, guías de traballo e o seu desenvolvemento, comentarios de notas, resumes, probas escritas, autoavaliacións, tarefas desenvolvidas, comentarios de progreso do alumno realizado polo profesor, etc. Valorarase especialmente a creatividade, á pertinencia aos contidos da materia e a aportación propia do alumno. Cada curso a profesora indicará que parte do temario haberá que desenvolver específicamente. |
25 |
Presentación oral | A5 A8 A23 A27 B1 B2 B3 B4 B6 C1 C4 C6 C8 | Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. Cada alumno fará unha presentación oral sobre un artigo de investigación ou un caso proposto pola profesora na que se valorará a calidade na exposición e a vinculacion coa materia. |
25 |
Proba mixta | A1 A2 A3 A4 A5 A7 A27 B1 B2 B4 C1 C4 C6 C8 | Proba que integra proba de ensaio e preguntas obxectivas. En canto a proba de ensaio, recolle a análise dun texto relacionado co traballado durante a materia . En canto ás preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación |
50 |
Observacións avaliación | |||
Segundo a participación do alumnado na materia contémplanse dúas opcións: A proba mixta consistirá nunha parte de preguntas de discriminación e un comentario de texto- O comentario é unha parte da metodoloxía empregada para impartir a materia e será traballado nas titorías, seguindo as pautas entregadas pola profesora. |