Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Matemáticas I | Código | 670G01001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de resposta breve | A2 B1 B26 C1 | Consisitirá nun cuestionario que conterá diversas cuestións, teorico prácticas, de resposta breve | 35 |
Solución de problemas | A1 A8 A9 A19 B1 | Consistirá na realización dun exame, ao final do cuatrimestre, que constará de diversos problemas (exercicios práticos) | 35 |
Proba obxectiva | A1 B1 | Consistirá en probas presenciais de diverso tipo, escritas ou mediante plataformas TIC, para o alumnado que opte pola avaliación continua, con asistencia regular. | 30 |
Observacións avaliación | |||
O alumno/a será avaliado o través de unha "avaliación continua" que constará de duas partes ou "fases" A) PRIMEIRA FASE: O logo do curso os alumnos/as deberán realizar unha serie de traballos, resolver de boletines de problemas e responder a cuestionarios Valorarase sua participación activa: Asistencia (activa) as clases, entrega de trabalos, realización de probas na aula ou a través das TIC (Moodle) etc. B) SEGUNDA FASE: O alumno/a que no supere a materia mediante a "primeira fase" podrá superala mediante la realización de unha "Proba Final", que constará preguntas teóricas e prácticas. A calificación final será a suma do 70% da proba teórico-práctica final y do 30% do curso. Para que ambas notas se sumen, o alumo/a tiene que conseguir en cada parte, alo menos, o 33% de sua valoración. Si un alumno/a participa en alguna de las tarefas programadas o longo del curso, necesariamente será avaliado o final do mesmo. En ningún caso se lle calificará como Non Presentado SEGUNDA OPORTUNIDAD: Para a avaliación da asignatura, na 2ª oportunidade, (Xullo) seguiránse os mesmos criterios que para a segunda fase da primeira oportunidade, excepto en casos excepcionales, a consideración dos profesores da materia,nos que o alumno/a podrá responder a una prueva específica |