Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Matemáticas II | Código | 670G01006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de resposta breve | A2 B1 B12 C1 C3 | Consistirá nun exame de cuestións teóricas de resposta breve. | 35 |
Solución de problemas | A1 A8 A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B12 C1 C3 C7 C8 | Consistirá na realización dun exame, ao final do cuadrimestre, que constará de varios problemas (exercicios prácticos) | 35 |
Proba obxectiva | A1 B1 C1 | Consistirá en pruebas presenciales de diverso tipo, escritas o mediante plataformas TIC para o alumnado que opte pola avaliación continua con asistencia regular. | 30 |
Observacións avaliación | |||
O alumno/a será evaluado a través dunha "evaluación continua" que constará de dúas partes A) PRIMEIRA PARTE: Ao longo do curso os alumnos/as deberán realizar unha serie de traballos, resolución de boletins de problemas ou cuestionarios presenciais. Valorarase a súa participación activa: Asistencia (activa) as clases, entrega de traballos, realización de probas a través de TIC etc. B) SEGUNDA PARTE: Se o alumno non supera a materia polo procedemento establecido no apartado anterior poderá facelo mediante a realización dunha proba que conterá preguntas teóricas e prácticas. A calificación final será a suma do 70% da proba teórico-práctica final e do 30% do curso. Para que ambas notas se sumen ten que conseguir en cada parte, a lo menos, o 33% de súa valoración. Se o alumno/a participa en algunha das tarefas programadas ao longo do curso, necesariamente será evaluado ao final do mesmo. En ningún caso se lle calificará como Non Presentado SEGUNDA OPORTUNIDADE: Para a evaluación da asignatura na 2ª oportunidade, (Xullo), seguiránse os mesmos criterios que na primeira Agas casos excepcionais, a consideración dos profesores da materia, nos que o alumno/a poderá responder a unha proba específica. |