Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | SISTEMAS ELÉCTRICOS E ELECTRÓNICOS DO BUQUE | Código | 730G02134 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Estudo de casos | Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto en el ámbito dos sistemas eléctricos y electrónicos del Buque(caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Prácticas a través de TIC | Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. |
Prácticas de laboratorio | Sección 1: Elementos y Sistemas de Control Nº módulo Denominación de la Práctica 1 Mando por contacto mantenido o a impulsos 2 Mando función “Y” sin memoria 3 Mando función “O” sin memoria 4 Desconexión de un contactor auxiliar por un pulsador o por dos pulsadores con función NO-O (NOR) 5 Desconexión de un contactor auxiliar por dos pulsadores con función NAND 6 Mando por dos ordenes de marcha indistintas e independientes sin memoria 7 Mando por tres ordenes de marcha indistintas e independientes sin memoria mediante pulsadores enclavados 8 Mando por tres ordenes de marcha indistintas e independientes sin memoria mediante contactores auxiliares 9 Conexión de dos contactos auxiliares con enclavamiento entre contactos propios y enclavamiento entre contactos de pulsadores 10 Mando por impulso momentáneo e inicial con desconexión dominante 11 Mando por impulso momentáneo e inicial con conexión dominante 12 Mando con autoalimentación y auto-mantenimiento de impulso permanente o a impulsos para la marcha 13 Mando mediante impulso momentáneo con dos pulsadores 14 Mando temporizado a la excitación (retardo e) por contacto permanente 15 Mando temporizado a la excitación autoalimentado 16 Mando temporizado a la desexcitación por contacto permanente 17 Mando con temporización alternativa a la conexión y a la desexcitación Sección 2: Fundamentos y diseño estructurado de los sistemas de mando con lógica cableada en el Buque. Nº módulo Denominación de la Práctica 1 Mando lógico por contacto mantenido o a impulsos 2 Mando lógico función “Y” sin memoria 3 Mando lógico función “O” sin memoria 4 Desconexión de un contactor auxiliar por un pulsador o por dos pulsadores con función NO-O (NOR) 5 Desconexión de un contactor auxiliar por dos pulsadores con función NAND 6 Mando lógico por dos ordenes de marcha indistintas e independientes sin memoria 7 Mando lógico por tres ordenes de marcha indistintas e independientes sin memoria mediante pulsadores enclavados 8 Mando lógico por tres ordenes de marcha indistintas e independientes sin memoria mediante contactores auxiliares 9 Conexión de dos contactos auxiliares con enclavamiento entre contactos propios y enclavamiento entre contactos de pulsadores 10 Mando lógico por impulso momentáneo e inicial con desconexión dominante 11 Mando lógico por impulso momentáneo e inicial con conexión dominante 12 Mando lógico con autoalimentación y auto-mantenimiento de impulso permanente o a impulsos para la marcha 13 Mando lógico mediante impulso momentáneo con dos pulsadores 14 Mando lógico temporizado a la excitación por contacto permanente 15 Mando lógico temporizado a la excitación autoalimentado 16 Mando lógico temporizado a la desexcitación por contacto permanente 17 Mando lógico con temporización alternativa a la conexión y a la desexcitación Sección 3: Fundamentos y diseño estructurado de los sistemas de mando con lógica programable en el Buque. 1 Control combinacional sin señales permanentes 2 Control combinacional mediante el método memorias de Secuencias con dos actuadores 3 Control combinacional mediante el método memorias de Secuencias con tres actuadores. SECCIÓN 4: La protección y el mando en Motores eléctricos Nº módulo Denominación de la Práctica 1 Mando de marcha con memoria de desconexión dominante 2 Mando de marcha función "O" con memoria de desconexión dominante 3 Mando inversor de giro de un motor trifásico 4 Mando de marcha temporizado con memoria de desconexión dominante 5 Mando para arranque estrella-triángulo de un motor trifásico 6 Mando inversor arrancador estrella-triángulo de un motor trifásico |
Presentación oral | Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, expoñendo expoñendo temas, traballos, conceptos. |
Proba obxectiva | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. |
Resumo | Consiste nunha síntese dos principais contidos traballados. |
Saídas de campo | Actividades desenvolvidas nun contexto externo ao contorno académico universitario (Astilleros, empresas, institucións y organismos) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de sistemas (bosquexos, deseños, etc.), etc. |
Sesión maxistral | Programa da asignatura |
Proba de ensaio | Baseado no estudo e traballo realizado nas Prácticas de Laboratorio |
Solución de problemas | Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. |