Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Quiropodoloxía 1 | Código | 750G02027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | As sesións maxistrais consisten en clases expositivas-participativas dos contidos básicos da materia, con apoio de imaxes, graficas, esquemas, etc. As sesións maxistrais centraranse nos contidos principais do temario. |
Seminario | Nos seminarios abordaranse temas específicos das unidades didácticas do temario da materia, sobre os cales se desenvolverán actividades en grupo. |
Prácticas de laboratorio | A asistencia á totalidade das prácticas é obrigatoria e ás mesmas o alumno deberá ir provisto de bata branca, lentes de protección e tesoiras multiusos. Nas prácticas, o alumno debe ser capaz de alcanzar os seguintes obxectivos: · Coñecer o instrumental, aparataxe e mobiliario necesarios para a práctica da quiropodoloxía. . Adestrarse no funcionamento, utilización e manexo do instrumental e aparataje. · Confeccionar unha historia clínica quiropodolóxica. · Coñecer e realizar distintos tipos de vendaxes e curas de feridas, úlceras e lesions térmicas. · Realizar técnicas de quiropodia. · Realizar técnicas de exploración e diagnóstico quiropodolóxico. · Aplicar métodos de reanimación e resucitación cardiopulmonar. · Realizar técnicas de tratamentos *quiropodolóxicos e de administración de fármacos. Ao finalizar todas as prácticas o alumno deberá entregar unha memoria de prácticas no prazo fixado ao comezo da materia. |
Traballos tutelados | Realizarase un traballo en grupo dun tema relacionado coa materia cuxos requisitos e prazo de entrega comunicaranse ao comezo da docencia da materia. |
Proba mixta | Exame de preguntas (test e preguntas curtas) relacionadas cos contidos da materia tanto en sesións maxistrais como en seminarios e prácticas de laboratorio. O día do exame facilitarase información sobre a puntuación das preguntas. |