Temas Subtemas
1. Inicios e desenvolvemento da sociedade de consumo - Do capitalismo de producción ao capitalismo de consumo
- A soberanía do consumidor
- As motivacións culturais do consumo
- Necesidades e desexos
2. A sociedade de consumo en España - Modelo prefordista e de consumo de elite
- O subconsumo da autarquía franquista
- O modelo fordista na década de 1960
3. Modelos de consumo e comportamiento do consumidor - Da producción de bens á producción de marcas
- Consumo de marcas e consumo de baixo custe
- A influencia no traballo dos novos modelos de consumo
4. Publicidade, medios de comunicación e consumo - A concentración crecente dos medios
- Mercantilización dos medios
- Características da información
5. Movimentos de consumidores e consumo crítico - Os movimentos de consumidores no mundo
- O movimento de consumidores en España
- Consumo crítico
- Comercio xusto
6. O comportamiento do consumidor actual - O comportamiento do consumidor actual
- Sostenibilidade e responsabilidade social as organizacións