Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Cálculo | Código | 770G01001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Familiarizarse coa linguaxe propio do Cálculo | A6 |
B4 |
|
Entender as características básicas do plantexamento dun problema matemático facendo uso das ferramentas que nos proporciona o cálculo. | A3 A6 |
B1 |
C6 |
Ser capaz de valorar a dificultade dun problema e de elexir o método do cálculo máis axeitado para a súa resolución, incluídos os métodos numéricos. Ter unha boa disposición para a resolución de problemas. | A6 |
B1 B2 B4 |
|
Ser capaz de empregar a bibliografía e as ferramentas TIC dispoñibles para atopar a información necesaria para resolver un problema dado. | B6 |
C3 |
|
Coñecemento e dominio das operacións básicas con números complexos. | A6 |
||
Dominio do significado xeométrico subxacente ao formalismo matemático empregado. Representación no plano e no espacio empregando distintos sistemas de coordenadas. | A6 A9 |
B1 |
|
Dominio dos coñecementos básicos de funcións de varias variables: conxuntos de nivel, límite, continuidade. | A6 |
||
Comprender a importancia da derivada parcial como razón de cambio dunha magnitude (física, química, económica) e valorar a súa utilidade para formular problemas matemáticamente. | A6 |
B3 |
|
Comprender o significado da integral e a súa interpretación e uso para formular diversos problemas. Saber aplicar a integral para o cálculo de áreas planas, superficies de revolución e volumes de sólidos. | A6 |
B1 B3 |
C6 |