Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos de Electricidade | Código | 770G02013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
NOTA: Realmente non son competencias, senón coñecementos e destrezas. Que o alumno coñeza os fundamentos da teoría de circuítos e das máquinas eléctricas: o comportamento real e ideal dos elementos, comportamento ideal das máquinas e o comportamento dos equipos de medida básicos do circuíto ante diversos tipos de excitacións, así como os métodos de análises, métodos de cálculo empregados na análise de circuítos e réximes de funcionamento. | A15 |
B1 B4 B5 |
C6 C7 C8 |
Que o alumno comprenda os principios da teoría de circuítos e das máquinas eléctricas e teña habilidade para aplicalos á análise de problemas sinxelos de circuítos eléctricos e de máquinas eléctricas. Saiba seleccionar o método máis adecuado que modelice matematicamente o circuíto lineal, ante os distintos tipos de excitación, para o cálculo de tensións e correntes. Realice o balance enerxético no circuíto con modelizacion da máquina eléctrica, calcule consumos e determine rendementos. Analice os resultados e obteña conclusións. Saiba indicar magnitudes eléctricas, elementos e equipos de medida no esquema do circuíto. No caso de traballar en alterna, acompañar a solución con diagramas fasoriales. Empregar a nomenclatura adecuada no circuíto. Saiba e analice o principio de funcionamento das máquinas electricas, coñeza os esquemas que as representan no circuíto, calcule tensións, correntes, consumos e determine rendementos. | A15 |
B1 B4 B5 |
C6 C7 C8 |
Reforzar, simular e convalidar os coñecementos teóricos nas aplicacións prácticas de lousa e de laboratorio. Manexar adecuadamente aparellos de medida, realizar montaxes de circuítos e medicións. Documentar cada práctica con: esquemas, características de elementos e equipos de medida, condicións de ensaio, rangos e táboas de medidas. Fomentar o traballo en grupo. | A15 |
B1 B4 B5 |
C6 C7 C8 |