Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Metodoloxía do rendemento deportivo | Código | 620G01024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Proba obxectiva | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas, que permiten avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. Aplicarase tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. Pode combinar distintos tipos de preguntas, o so uno: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Traballos tutelados | En grupos medianos |
Traballos tutelados | En grupos medianos e pequenos. |
Traballos tutelados | En grupos medianos e pequenos. E individuais |
Sesión maxistral | Impartición, análise de documentos, repostas a preguntas, etc. |
Sesión maxistral | Impartición, análise de documentos, repostas a preguntas, presentacions, etc. |
Proba práctica | Realización de varios mapas conceptuais re-ordenando funcional e xerarquicamente coñecementos sobre o sistema de actividade de competición dun deporte e o seu contexto, e dos principios fundamentais para adestrar ese deporte, no contexto elixido. |