Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención Familiar na Discapacidade | Código | 651516013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
CE5. Ser capaz de utilizar eficientemente os recursos tecnolóxicos na comprensión e investigación da discapacidade e a dependencia? | AI1 |
||
Ser capaz de identificar las variables más relevantes en el contorno familiar de la persona con discapacidad. Capacidad para la implementación de diferentes técnicas y estrategias de mejora de la relación familiar de las personas con discapacidad. Conocimiento del papel de los cuidados profesionales y familiares en la atención de las personas en situación de dependencia. Dominio de los instrumentos y pautas de intervención en la familia de las personas con discapacidad. | CI7 |
||
CE3. Ser capaz de integrar e actuar respecto aos conceptos e principios éticos e xurídicos básicos referidos á discapacidade e a dependencia | AI1 |
||
CEIP7. Ser capaz de integrar coñecementos avanzados no campo das relacións de familia ante situacións de discapacidade e dependencia. | AI1 |
||
CG2 Identificar, avaliar e resolver os problemas derivados da presenza de discapacidade e dependencia | BI7 BI8 BI9 BI10 |
||
CG3 Capacidade para a toma de decisións na resolución de problemas. | BI8 |
CI1 |
|
CG4 Ser capaz de intervir na problemática derivada da discapacidade e da dependencia | BI9 |
||
CG5 Capacidade para integrar coñecementos científicos de carácter avanzado ligados ao ámbito da discapacidade e a dependencia | AI22 |
||
CT6. Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas aos que deben enfrontarse | CI6 |
||
Ser capaz de identificar las variables más relevantes en el contorno familiar de la persona con discapacidad. Capacidad para la implementación de diferentes técnicas y estrategias de mejora de la relación familiar de las personas con discapacidad. Conocimiento del papel de los cuidados profesionales y familiares en la atención de las personas en situación de dependencia. Dominio de los instrumentos y pautas de intervención en la familia de las personas con discapacidad. | CI7 |
||
CE1. Ser capaz de integrar o fenómeno da discapacidade e a dependencia dentro da construción social do proceso saúde-enfermidade | AI1 |
||
CEIP8. Capacidade para deseñar e executar proxectos de investigación no ámbito da intervención psicolóxica nas relacións de familia ante situacións de discapacidade e dependencia. | AI1 |
||
CB6. Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación | BI1 BI2 BI7 BI8 BI9 BI10 |
||
CB7. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo | BI2 |
||
CT1. Ser capaz de relacionarse de forma eficiente con e dentro do equipo multidisciplinar, intradisciplinar e transdisciplinar. | CI1 |
||
CT2. Coñecer os recursos sociosanitarios e aprender a utilizalos para elaborar programas de intervención no ámbito da discapacidade e a dependencia | CI2 |
||
CT7. Ser capaz de valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade? | CI6 CI7 |
||
AI23 |