Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Contextos de Desenvolvemento e Aprendizaxe na Discapacidade e na Dependencia | Código | 651853205 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1 Os contextos de desenvolvementto e aprendizaxe desde unha perspectivas ecolóxica e sociocultural. A interacción na zona de desenvolvemento próxico e a formación para unha vida interdependente e autónoma | 1.1. Características dos contextos humanos 1.2.O factor social do desenvolvemento. 1.3. A perspectivas ecolóxica e sociocultural 1.4. A intervención psicolóxica en contextos sociais e culturais |
2.Os principios de inclusión e normalización para o desenvolvemento e a aprendizaxe | 2.1. Inclusión e integración: características diferenciais e defnitorias. o valor da inclusión. 2.2. Principio de normalización: os contextos ordinarios como garantes do desenvolvemento e a aprendizaxe 2.3. Construíndo contextos de aprendizaxe para todos e todas A importancia da atención á diversidade e pola inclusión |
3. o contexto educativo familiar: a importancia da educación familair no desenvolvemento das persoas: carácteristicas e factores implicados | 3.1.Educación familia: Concepto e funcións 3.2.Factores implicados na existencia dunha persoa con diferencias maiores 3.2.1. os modelos de calidade de vida familiar: o modelo actual 3.2.2.. Concepciones educativas e aprendizaxe para o desenvolvemento: a importancia da educación familiar 3.3. Construíndo unha atención á familiar: a necesidade da demanda e a importancia a utilización das TIC |
4. O contexto educativo escolar: o ordinación e as escolas inclusivas para o desenvolvemento das persoas | 4.1. Inlcusión e exclusión: facendo unha vida para todos e todas. 4.2. Factores inclusivos na educación escolar. 4.3. A importancia dunha escola para a vida. Os programas centrados nas persoas. 4.4. Elaborando currículums educativos para as persoas e unha vida futura. |
5. A importancia do contexto social e comunitario: o valor da educación nas expectativas e a percepción como igual. O valora da diferenza e dunha vida para todos e todas. | 5.1. Construíndo valores inclusivos 5.2. o valor da diferenza e a flexibilidade mental. 5.3. o valor de aprender xuntos e os valores sociais 5.4. Protexer as persoas sin sobre protexelas: axudas e principións de inclusión social |
6. Las TIC como recuros de contextos para a aprendizaxe e o desenvolvemento das persoas en comunidade |
6.1. as tic e o seu desenvolvemento como recurso. 6.2. O valor das tic e a sua utilización 6.3.os programas de itnervención a través das Tic 6.4. O futuro das Tic como instrumento de atención educativa: o valor do asesoramento, a formación e a atención na discapacidade e para a vida futura independente e de caldiade |