Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | FISIOTERAPIA NAS DISFUNCIÓNS DO APARELLO LOCOMOTOR | Código | 651G01024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A2 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A16 C1 C3 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. Asimismo, en esta prueba se valorará la parte correspondiente al estudio de casos |
25 |
Traballos tutelados | A2 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A16 C1 C3 | Realizaranse tres traballos relacionados con algún dos apartados dos temas do programa . Os pasos a seguir son: selección do tema, documentación, guión xeral, sesións periódicas co profesor para o seguimento, preparación da presentación e exposición na aula…. | 50 |
Estudo de casos | A2 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A16 C1 C3 | Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. | 25 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a matería é imprescindible acadar un 5 na proba obxectiva e ademaís será obrigatorio realizar cada un dos portafolios para proceder a suma das diferentes probas é A ponderación da nota será como sigue: o 70% corresponde a parte de traumatoloxía e o 30% a parte de razoamento clínico aplicado a reumatoloxía e as os procesos crónicos. A suma das notas acadadas nas probas obxectivas das duas partes serán o 50% da nota. O 50% da nota restante corresponderá a o portafolio do alumno |