Temas Subtemas
1. Análise do repertorio escolar 1.1. Obtención de material didáctico a partir de diversas fontes: cancioneros, libros especializados, recompilacións de música folclórica, Internet, etc.
1.2. Clasificación dos exemplos extraídos partindo da análise dos parámetros básicos da melodía:
1.2.1. Ámbito.
1.2.2. Interválica.
1.2.3. Células rítmicas.
1.2.4. Estrutura formal.
2. Musicalización de textos. 2.1. Principios elementais da composición musical.
2.2. Nocións básicas de Harmonía.
2.3. Relación texto - música.
2.4. Emprego de secuenciadores MIDI, editores de partituras e editores de audio no proceso creativo.
3. Acompañamento. 3.1. Tipos de acompañamento.
3.2. Práctica do acompañamento empregando diferentes instrumentos:
3.2.1. Polifónicos tradicionais.
3.2.2. Corporais.
3.2.3. Orff.
3.2.4. Virtuais.
4. Improvisación musical. 4.1. Fundamentos teóricos.
4.2. Elementos que interveñen na improvisación.
4.3. Técnicas de improvisación guiada.
4.4. Técnicas de improvisación libre.
4.5. Aplicación didáctica:
4.5.1. Improvisación individual.
4.5.2. Improvisación colectiva.