Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe | Código | 652G01022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos 0-3 e 3-6. | A2 A15 |
B1 B11 |
|
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. | A4 |
B9 |
C7 |
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. | A1 A9 |
||
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención | A7 A8 A17 |
||
Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo | A10 A22 |
||
Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. | A16 |
||
Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturben o desenvolvemento físico e psíquico adecuado dos estudantes. | A18 |
||
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 e do período 3-6. | A21 |
||
Comprender que a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade, así como contribuír á innovación e á mellora en educación infantil | A23 |
||
Coñecer o currículo de lingua e lectoescritura desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. | A42 |
||
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación | A41 |
||
Favorecer as capacidades da fala e da escritura. | A43 |
||
Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita | A44 |
||
Comprender o paso da oralidade á escritura e coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua. | A46 |
||
Coñecer o proceso de aprendizaxe da lectura e a escritura e o seu ensino. | A47 |
||
Coñecer e utilizar adecuadamente recursos para a animación á lectura e á escritura | A50 |
||
Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. | A55 |
||
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensino e aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias | A61 |
||
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica | A63 |
||
Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 anos e de 3-6 anos. | A65 |
||
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. | A66 |
C6 |
|
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. | A20 |
B10 |
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor | B4 |
||
Traballar de forma colaborativa. | B2 B5 B7 B18 B19 |
||
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional | B6 B16 |
||
Capacidade para asumir a necesidade dun desenvolvemento profesional continuo, a través da reflexión sobre a propia práctica. | B12 B15 B17 |
||
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. | B24 |
||
Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas | B22 |
||
Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. | B25 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C8 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común | C4 |