Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Educación de persoas adultas e maiores | Código | 652G03018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes. | A1 A16 |
||
Comprender os supostos e fundamentos pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa da educación permanente, valorando as súas implicacións no sistema educativo. | A2 |
||
Distinguir os estadios evolutivos das persoas, e interpretar as súas implicacións educativas. | A4 A5 A9 |
||
Deseñar e desenvolver proxectos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario. | A9 A14 A17 A20 |
||
Formar axentes de intervención socioeducativa e comunitaria | A17 |
B3 |
|
Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información | B1 B2 |
||
Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa | A21 |
B2 |
|
Impulsar espazos socioeducativos en contextos de diversidade atendendo á igualdade de xénero, á equidade e respecto aos dereitos humanos. | B4 |
||
Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión | B5 |
||
Expresarse adecuadamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma de Galicia | C1 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | C4 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida | C7 |