Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación e políticas de emprego | Código | 652G03031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Analizar o escenario sociolaboral | A3 |
||
Identificar e analizar as políticas de emprego | A3 A5 |
||
Elaborar unha diagnose dunha comarca galega e propón alternativas de actuación | A15 |
||
Oriéntarse cara a orientación profesional como medida activa de emprego na que pode intervir o/a educador/a social | A17 |
||
Buscar información sobre o actual mercado laboral | A3 |
B1 |
|
Analizar as características das actuais políticas de emprego a nivel autonómico, estatal e europeo | A3 A5 |
B1 |
|
Sintetizar e valorar criticamente as políticas de emprego actuais a nivel autonómico, estatal e europeo | A3 A5 |
B1 |
|
Propoñer alternativas á actual crise económica desde a perspectiva do/a educador/a social | A3 A5 |
B1 |
|
Transmitir criticamente a información desde o rol de educador/a social | A3 A5 |
B1 |
|
Diseñar un dossier no que plasma os resultados de aprendizaje adquiridos | A3 A5 |
B1 B2 |
|
Integrar actitudes éticas e deontolóxicas ao valorar críticamente as políticas activas de emprego e ao transmitir criticamente a ifnormaicón desde o rol de educador/a social | A3 A5 |
B1 B5 |
|
Comunicar na aula as súas valoracións críticas sobre as políticas de emplrego e o rol que interpreta o educador/a nelas | A3 A5 |
B1 B6 |
C1 |
Buscar información sobre o escenario sociolaboral e as políticas de emprego usando as TICs | A3 A5 |
C3 |
|
Utilizar as TICs para a elaboración de dossiers, informes e materiais para a materia | A3 A5 |
C3 |
|
Planificar as súas necesidades de formación no campo das TICs | C3 |
||
Utilizar as TICs nos procesos de simulación de orientación das persoas desempregadas | A15 A17 |
C3 |
|
Manexar distintas fontes de información que lle permiten exercer unha cidadanía crítica e formular solucións orientadas ao ben común | A3 A5 A15 A17 |
C4 |
|
Valorar e ter presente as políticas de emprego relacionadas co mundo emprendedor | A3 A17 |
C5 |
|
Interiorizar desde o punto de vista do educador/a social a importancia da cultura emprendedora como elemento alternativo ao traballo por conta allea | A17 |
C5 |
|
Interiorizar a importancia da formación ao longo da vida | A17 |
C7 |
|
Elaborar o seu itinerario formativo a longo prazo | A17 |
C7 |