Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Estatística Descritiva | Código | 660G01018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | B1 B2 B4 C1 C6 C7 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe. A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír cun só tipo destas preguntas. Supondrá ata un 80% da nota. Todos os alumnos serán valorados nesta proba sobre oito puntos. A nota da evaluación continua gardarase para a convocatoria do mes de xullo. |
80 |
Sesión maxistral | A18 A19 A26 B3 B12 B13 B17 C3 C4 C5 C8 | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuales e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. Valorase a asistencia e participación na resolución dos diferentes casos prácticos propostos polo docente nas sesións.Supora un 5% da nota e será necesario superar a proba obxectiva para sumar esta puntuación. |
5 |
Solución de problemas | A13 A14 A15 A31 B5 B6 B7 B8 B9 B14 B15 | Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. A resolución de exercicios, prácticas e test entregadas polo profesor supondrá ata un 15% da nota sempre e cando sexan entregadas na fecha fixada polo profesor. | 15 |
Observacións avaliación | |||
NOTA IMPORTANTE: os alumnos que, debido a situacións individuais non poden beneficiarse deste sistema de avaliación, deben contactar co profesor no prazo de 10 días dende o inicio das clases para tratar adaptar o sistema de avaliación. |