Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Programación Orientada a Obxectos | Código | 614111636 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Todos | Optativa | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
EXAME DE TEORÍA | TEMARIO DOS ÚLTIMOS ANOS DA MATERIA (resumido a continuación). Para máis información consultar o Moodle ou falar co profesor. |
Introdución | Paradigmas da programación Programación orientada a obxectos A linguaxe Xava |
Modelado visual de obxectos: UML | Introdución Elementos básicos do UML Deseño estático: diagrama de clases Deseño dinámico: diagrama de secuencia |
Elementos básicos da orientación a obxectos | Clases Obxectos |
Propiedades básicas da orientación a obxectos | Abstracción Encapsulamiento Modularidad Xerarquía Polimorfismo Tipificación Ligadura dinámica |
Patróns de deseño | Introdución Patróns creacionais: inmutable, singleton Patróns de comportamento: estratexia, estado, iterador, observador, método persoal Patróns estruturais: composición, adaptador |
Principios de deseño | Principio aberto-pechado Principio de substitución de Liskov Deseño por contrato e principio de subcontratación Principio de inversión da dependencia Principios de deseño e herdanza |
Ferramentas | NetBeans JUnit |
EXAME DE PRÁCTICAS | TEMARIO: SELECCIÓN DE CONCEPTOS CRAVE DE POO RELACIONADOS COA APLICACIÓN PRÁCTICA DO TEMARIO DE TEORÍA E COS EXERCICIOS PRÁCTICOS EXPOSTOS NOS ÚLTIMOS ANOS DA MATERIA. Para máis información consultar o Moodle ou falar co profesor. |