Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Actividade física saudable e calidade de vida I | Código | 620G01023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Análise de fontes documentais | A29 B9 B1 | Análise polo alumnado de fontes que lle permitan afondar no coñecemento dunha parte da materia. | 5 |
Estudo de casos | A14 A15 A23 A27 | Seguimento individualizado da resolución correcta de cada unha das problemáticas plantexadas, | 15 |
Prácticas de laboratorio | A14 A23 A28 A30 A36 | Realización utilizando para elo a un compañeiro ou coñecido das prácticas de avaliación que a posteriori deberán ser aplicadas no desenrolo do traballo grupal. | 10 |
Proba mixta | A7 A14 A15 A27 A29 C4 | Consistirá na realización dun test de resposta única e/ou preguntas cortas máis un exáme práctico de un ou varios casos, que consistirá no correcto diagnóstico, valoración e prescripción de exercicio e na elaboración de suxerencias que permitisen unha mellora na calidade de vida ou rendemiento | 50 |
Traballos tutelados | A14 A23 A28 B2 B3 B4 B8 | Consistirá en dous traballos, en un dos casos tratarase dunha revisión bibliográfica que versará sobre aspectos inequivocamente relacionados cos descriptores e competencias específicas da materia, debendo acordarse previamente co responsable da mesma.No segundo caso tratarase do deseño, planificación e avaliación dun programa de intervención, debendo expoñerse e defenderse durante o cuadrimestre no que se imparta a materia.Na sua avaliación teranse en conta entre outras cuestios os aspectos formais, lenguaxe,estructuración, adecuación o tema, calidade da documentación e creatividade. | 20 |
Observacións avaliación | |||
Os criterios da avaliación serán os mesmos para as duas Os estudantes que durante o Aqueles O test e preguntas cortas do exáme de contidos teóricos presentarase o estudantado no idioma de impartición da materia ( |