Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Collision Rules, signals, bouyage system and ISM Code (Reglamento de Abordaxes, Sinales, Sistema de balizamento e Código ISM) | Código | 631G01303 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Controlar as boas prácticas de seguridade e saúde no traballo. |
A11 | Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. |
A17 | Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias. |
A29 | Responder correctamente ás diferentes situacións de emerxencia. |
A35 | Organizar e dirixir a tripulación. |
B2 | Resolver problemas de xeito efectivo. |
B4 | Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B6 | Traballar de forma colaboradora. |
B11 | Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B14 | Capacidade de análise e síntese. |
B16 | Organizar, planificar e resolver problemas. |
B18 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
B19 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B22 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C11 | Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
C12 | Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |