Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Física aplicada I | Código | 632G02004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Expor e resolver dun modo teórico os problemas físico-matemáticos relacionados coa Enxeñería Civil. En particular, coñecer, entender e utilizar a notación matemática, así como os conceptos, os principios físicos básicos e os métodos analíticos que permiten a resolución de devanditos problemas. | A1 A4 |
B8 |
|
Aplicar os coñecementos teóricos adquiridos na resolución de problemas que se expón en traballos propios do exercicio profesional, tomando como modelo exemplos analizados nos exercicios da materia, pero sabendo á vez introducir as variacións das condicións de contorno que impoña a propia realidade. | A1 A7 |
||
Coñecer as características básicas a nivel de comportamento físico-estrutural dos materiais máis empregados na Enxeñería Civil. | A4 |
||
Comprobar os coñecementos teóricos adquiridos achega do comportamento físico-estrutural dos materiais en exemplos concretos da súa aplicación en traballos de Enxeñería Civil. Influencia de condicionantes externos de todo tipo (climáticos, económicos, ambientais, esforzos a soportar, etc) | A4 |
B14 |
C6 |
Principios básicos para analizar e comprender como as características das estruturas inflúen no seu comportamento, así como coñecer as tipoloxías máis usuais na Enxeñería Civil. | A1 A5 |
B8 |
|
Reciclaxe continúo de coñecementos no ámbito global de actuación da Enxeñería Civil. Comprender a importancia da innovación na profesión. | A1 A2 |
B8 B14 |
|
Aproveitamento e incorporación das novas tecnoloxías en problemas prácticos relacionados coa materia. | A2 A3 A6 |
B10 |
C3 C6 |
Comprensión da necesidade de actuar de forma enriquecedora sobre o medio ambiente contribuíndo ao desenvolvemento sostible. | A25 |
B6 B12 B14 |
C4 C6 |
Facilidade para a integración en equipos multidisciplinares. Capacidade para organizar e dirixir equipos de traballo. Traballar de forma colaborativa. Comunicarse de xeito efectivo nunha contorna de traballo. | B5 B7 B15 |
C1 C2 C8 |
|
Capacidade de análise, síntese e estructuración da información e as Ideas. Claridade na formulación de hipótese. Capacidade de abstracción. | A1 A5 A35 |
B1 |
|
Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado. Capacidade de autoaprendizaje mediante a inquietude por buscar e adquirir novos coñecementos, potenciando o uso das novas tecnoloxías da información. Traballar de forma autónoma con iniciativa. | B1 B2 B3 B4 B8 |
C7 |
|
Capacidade de enfrontarse a situacións novas. Resolver problemas de forma efectiva. Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | A1 |
B3 B8 B9 B11 B13 |
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma, na exposición e redacción das probas e traballos | C1 C2 |
||
Utilizar as ferramentas básicas da Tecnoloxía da Información que son de uso frecuente durante o exercicio da profesión. | A2 |
B10 |
C3 |
comprender que o emprendemento e una laboura importante nun enxeñeiro. Decatarse da preparación o longo da vida para fomentar un uso responsable dos recursos do meio ambente, á vez que se fai un análisis crítico da sociedade na que se desenvolve como profesional | B1 B3 |
C5 |
|
Capacidade para implementar no laboratorio os coñecementos adquiridos no aula, analizando a coherencia dos resultados | A1 A35 A36 |
||
Capacidade de autoaprendizaje usando as novas tecnoloxías da información, facendo experimentos e labouras no laboratorio | A1 |
B16 B18 B19 |
C8 |
Habilidad para facer bocetos e acadar resultados mediante esquematizacións | B17 |