Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Análise de experiencias interdisciplinares | Código | 652513204 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A1 A2 A9 A17 B2 B4 B5 B6 C1 C6 C7 | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
100 |
Observacións avaliación | |||
O/a estudante será avaliado en ambas as oportunidades por un traballo tutelado que poderá ser Para que o alumno/a sexa avaliado unicamente polo traballo tutelado O estudante que non chegue a unha asistencia do 80% das clases presenciais |