Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da física e química | Código | 652601123 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A Física e Química na Educación Secundaria. |
1.1 Os obxectivos de ensino da Física e Química. A súa contribución á adquisición de competencias básicas. 1.2 Que ensinar de Física e Química. O currículo oficial como referente. 1.3. A necesaria concreción curricular: Delimitación do contido escolar. Exemplificacións. |
2. A ensinanza e a aprendizaxe da Física e Química. | 2.1 Factores que condicionan a aprendizaxe científica. 2.2 Como promover a aprendizaxe a través de actividades. Exemplificacións 2.2.1 Actividades prácticas 2.2.2. Cuestións, exercicios e problemas 2.2.3 Outras actividades e recursos |
3. Tomando decisións sobre que e como ensinar: A diversidade e unidade de estrutura da materia | 3.1 Interese formativo. 3.2 Dificultades de aprendizaxe e recomendacións didácticas. 3.3 Análise e elaboración de propostas de ensino sobre: os estados da materia, substancias e mesturas, estrutura e propiedades das substancias, cambios químico... |
4. Tomando decisións sobre que e como ensinar. Interaccións e enerxía nos sistemas materiais. | 4.1 Interese formativo. 4.2 Dificultades de aprendizaxe e recomendacións didácticas. 4.3 Análise e elaboración de propostas de ensino sobre: Interaccións mecánicas, ... Tipos e transformacións enerxéticas, mecanismos de transferencia)... |